Announcement

Collapse
No announcement yet.

DD-Henrik

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • DD-Henrik

    Kjøpte CPU av han. Ryddig og god kommunikasjon hele veien.
    (selvom jeg syns han kunne ha sendt feil, og sendt den som embalasjen tilhørte )
    Last edited by GENEXXA; 04-07-2010, 09:43.
    Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
    Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
    Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
    -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

  • #2
    DD-Henrik

    Vel, dette kjøpet her er vel en lang historie. Bestilte 2 subwoofere med han ca i November, det viste seg da at den modellen jeg skulle ha var utsolgt og en ny modell var under utvikling. det førte til mye ventetid og utsettelser, noe Henrik ikke var skyld i. Etter jeg hadde kjøpt og betalt subbene ble butikken nedlagt, men han besvarte alltid spørsmål og mail jeg sendte til han, selv om han ikke var pliktig til å gjøre det. Men etter en god del venting dukket de ny utviklede subbene opp og ventetiden var verdt det

    I mine øyne er Henrik en super selger som viser ansvar, god service og super kundebehandling. Selv etter bedriften ble nedlagt, fulgte han fortsatt opp kjøpet.
    Last edited by GENEXXA; 01-07-2010, 20:32.
    Mvh Werner Harstad

    Comment


    • #3
      Takk takk Ny tråd dette her ja.. Hadde vel en fra før som het "IT-Spesialisten - God selger" eller noe sånt men gjør ikke noe det. Dere har vært supre å handle med dere også
      Tidligere importør for Digital Designs,
      overtatt av www.dynaBel.no.

      Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

      Comment


      • #4
        DD-Henrik

        DD-Henrik er en person jeg anbefaler på det sterkeste. Utrolig god komunikasjon hele veien. Kjøpte 2stk forsterkere fra denne karen og en alpin spiller. Alt var i meget god stand og ser ubrukt ut. Han har også gitt meg mangen gode tips og råd. Han svarer med en gang jeg lurer på noe. Så dette er en seriøs person

        Tusen Takk Henrik for en kjempe god handel

        Comment

        Working...
        X