Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mo3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    hehehehe...? Du liker at folk blir svindlet kanskje Genexxa?
    [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

    Comment


    • #47
      Nei, det gjør jeg ikke.
      Var ikke sånn ment da. Skulle kanskje har forumlert med anderledes.
      Runar E. Olsen ~ Moderator
      Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
      http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

      Comment


      • #48
        det jeg lurer på, kastet ut av forumet. hva vil det si? sperret bruker / ip??

        Comment


        • #49
          Originally posted by GENEXXA View Post
          Nei, det gjør jeg ikke.
          Var ikke sånn ment da. Skulle kanskje har forumlert med anderledes.
          Haha, bra skriveleif. FORUMlert
          Tidligere importør for Digital Designs,
          overtatt av www.dynaBel.no.

          Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

          Comment


          • #50
            Utestengt bruker. Dvs han kan registrere seg med ny bruker, fra samme IP, tror jeg. Dette har jeg ikke noe greie på.
            Mvh
            Pål Andréas Bryng
            Bilstereosenteret.no
            Vi forhandler bl.a.:
            Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
            Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


            Følg oss på Facebook
            Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

            Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

            Comment


            • #51
              Originally posted by Bilstereosenteret.no View Post
              Utestengt bruker. Dvs han kan registrere seg med ny bruker, fra samme IP, tror jeg. Dette har jeg ikke noe greie på.
              Ikke fra samme ip, men det 95% av norge har jo dynamisk ip.. såeh, do the math.

              Men man merker jo fort oppførselen på diverse personer osv rimelig fort.
              Mvh
              Rolf Try Nygård

              Comment


              • #52
                Vet det er eldgammel tråd nå, men fikk en pm fra mo3 på VCCN forumet.
                Siden han driver og prøve å renvaske seg der så har jeg vært litt frempå for og advare folk.
                uansett.
                Samt fortalt hva han burde gjøre, så om mo3 er skyldige noen her inne så står det meste i quoten her


                Originally posted by Mo3
                kan du legge ut en link på bilstereoforumet om at de som jeg skylder noe kan sende en mail eller sms ? så skal jeg få tatt det så fort jeg kan 90477375 eller kjetilmo3@hotmail.com
                ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
                Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

                Comment


                • #53
                  Hadde en handel med han jeg også for en good stund siden... Ble litt kluss der også, men han ordnet opp etter seg etter hvert heldigvis.

                  Comment

                  Working...
                  X