Announcement

Collapse
No announcement yet.

Transmedia Streetsound

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    "Kapich" er kanskje ordet du er ute etter? Og ikke "Kapiskjch"(prøv å uttal det ordet så kommer du nok til å skjønne at det høres idiotisk ut du også!)..
    Jeg er som vanlig fullstendig klar over innhold og konsekvens i hva jeg skriver offentlig og ordet er feilskrevet med 100% overlegg.
    Jeg er ihvertfall veldig takknemlig for slike tråder! Det gjør at det blir tryggere å handle bilstereo etc. fra de som kan sakene sine, og ikke useriøse og talentløse aktører som f.eks transmedia!
    Noe som herved beviser mitt poeng ang. resultatet av slike tråder startet av konkurrenter. Takk.
    Når jeg prøver å ringe, samt maile deg, og en annen som jobber for oss fra tid til annen, som også hadde ansvaret for prosjektet også prøver å ringe deg uten å få svar så skal du ikke synes det er rart at vi advarer....
    Så alle andre, selv de som aldri har opplevd noen problemer med oss noen gang, skal la være å handle her nå fordi du ikke fikk varen din i tide? Ser fortsatt ikke logikken din der...

    Kan du ikke heller snart opplyse om hva du skulle politianmelde oss for?
    Stian J. Kringlebotten, daglig leder TransMedia StreetSound AS

    www.transmedia.no www.streetsound.no

    Comment


    • #32
      Jeg har skrevet og slettet et svar her nå 4-5 ganger.
      Kom til at jeg nøyer meg med å fortelle at jeg bestillte noe fra Transmedia for 2 år siden, og gjett hva;............*trommevirvel*........ Jeg har ikke mottatt varen enda!
      Og sånn har det vært for i alle fall 3 kamerater også!
      Stå på Stian!
      Jo takk... du har ihvertfall mange kamerater for å si det slik, når du har opplevd 4 bestillinger som ikke har blitt levert. Det er nemlig en imponerende statistikk som sådan, med negativt fortegn altså, med mindre de ble bestilt med forskuddsbetaling uten at det faktisk ble betalt. Var en god del slike før, og fortsatt noen av dem, jo uten at det er noe problem egentlig.
      Husker du hva du bestilte?
      Stian J. Kringlebotten, daglig leder TransMedia StreetSound AS

      www.transmedia.no www.streetsound.no

      Comment


      • #33
        Originally posted by TransMedia StreetSound View Post
        Jo takk... du har ihvertfall mange kamerater for å si det slik, når du har opplevd 4 bestillinger som ikke har blitt levert. Det er nemlig en imponerende statistikk som sådan, med negativt fortegn altså, med mindre de ble bestilt med forskuddsbetaling uten at det faktisk ble betalt. Var en god del slike før, og fortsatt noen av dem, jo uten at det er noe problem egentlig.
        Husker du hva du bestilte?

        Jeg bestillte høyttaleradaptere til Mercedes Benz 210.

        Mvh
        Dag Johansen
        "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

        Comment


        • #34
          Husker ikke noe spesielle modus med slike dessverre, så der kan jeg ikke annet enn å beklage din negative opplevelse.
          Stian J. Kringlebotten, daglig leder TransMedia StreetSound AS

          www.transmedia.no www.streetsound.no

          Comment


          • #35
            Originally posted by TransMedia StreetSound View Post
            Kan du ikke heller snart opplyse om hva du skulle politianmelde oss for?
            Absolutt, dette er noe vi ofte gjør nå svar uteblir på telefon og mail, som jeg allerede har nevnt flere ganger...

            Når jeg har betalt for en vare, en vare som tydeligvis ikke kommer, og jeg sitter som kunde og ikke vet hvorfor, ikke svarte du på mailene mine og telefonene vi gjorde, hvilken annen utvei har vi da?

            Men nå har du jo gitt lyd fra deg så da slipper du det...

            Anbefaler også på det sterkeste at du i fremtiden holder kundene dine oppdatert på hva som skjer om det er en vare som ikke er på lager, må produseres osv...

            Jeg er nemlig en veldig tolmodig kar og kunne nok kanskje venta til du hadde fått varene på lager hadde du bare gitt meg beskjed om hva som skjedde... Dette er tross alt en sak som varte i over 4 uker, noe som i mine øyne er ganske drøyt uten å vite hva som egentlig skjer.

            Comment


            • #36
              Absolutt, dette er noe vi ofte gjør nå svar uteblir på telefon og mail, som jeg allerede har nevnt flere ganger...

              Når jeg har betalt for en vare, en vare som tydeligvis ikke kommer, og jeg sitter som kunde og ikke vet hvorfor, ikke svarte du på mailene mine og telefonene vi gjorde, hvilken annen utvei har vi da?

              Men nå har du jo gitt lyd fra deg så da slipper du det...
              Dette er jo ikke svar på det jeg spør om... det er ikke straffbart å ikke besvare telefon eller mail!
              Hvilket lovbrudd var det du skulle politianmelde oss for??
              Stian J. Kringlebotten, daglig leder TransMedia StreetSound AS

              www.transmedia.no www.streetsound.no

              Comment


              • #37
                Jeg er nemlig en veldig tolmodig kar og kunne nok kanskje venta til du hadde fått varene på lager hadde du bare gitt meg beskjed om hva som skjedde... Dette er tross alt en sak som varte i over 4 uker, noe som i mine øyne er ganske drøyt uten å vite hva som egentlig skjer.
                Så det er derfor du vil advare alle andre mot å handle av oss?
                Stian J. Kringlebotten, daglig leder TransMedia StreetSound AS

                www.transmedia.no www.streetsound.no

                Comment


                • #38
                  Originally posted by TransMedia StreetSound View Post
                  Dette er jo ikke svar på det jeg spør om... det er ikke straffbart å ikke besvare telefon eller mail!
                  Hvilket lovbrudd var det du skulle politianmelde oss for??


                  Jeg trodde du var en seriøs kar...

                  Men nå fremstår du bare som en tosk!

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by TransMedia StreetSound View Post
                    Så det er derfor du vil advare alle andre mot å handle av oss?
                    Selvfølgelig advarer man mot å handle av folk som ikke evner seg å svare på mail eller telefon når varen ikke dukker opp som planlagt.
                    Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

                    Comment


                    • #40
                      ja, man vet jo aldri når noe kommer, de fleste kundene vil gjerne ha noe så fort som mulig, men når man ikke får noe greit svar på når ting skjer så advarer jeg mot å gjøre handler der...

                      hvis du leser gjennom tråden er jeg jo ikke den eneste.

                      Hvis jeg gjør ett kjøp en plass, pengene blir trukket og varen uteblir, og det ikke er mulig å få tak i selgeren så er det helt klart en sak for politiet, det var det hvertfall forrige gang jeg hadde en lignende sak.. Forskjellen mellom dere to er vel at du kanskje kunne klart å skaffe varen til slutt, hadde muligens gått 1-2mnd til, hvem vet..

                      Men å drive en nettbutikk med MASSE produkter i nettbutikken som er skaffevare og i tillegg ha trege leverandører så ville jeg jo vurdert å fjerne varen fra nettbutikken til du faktisk kan ha den på lager.

                      Nettbutikken vår f.eks er i stor grad lagt opp slik at når vi er tomme for en vare så forsvinner den fra nettbutikken.
                      Skulle det være varer der vi ikke har på lager og ikke importøren heller har på lager så tar vi hvertfall kontakt med kunden og spør om vi kan tilby noe annet eller om de vil annulere ordren eller evt vente på varen, hvor vi også følger opp med leveringstid.

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by Stianuno View Post
                        Jeg trodde du var en seriøs kar...

                        Men nå fremstår du bare som en tosk!
                        Ikke glem at han skrev i første post at politianmeldelse ble eventuelt vurdert om pengene var trukket fra kortet... og dét er en påstand jeg synes man bør ha et særdeles godt belegg for å komme med.
                        Selvfølgelig advarer man mot å handle av folk som ikke evner seg å svare på mail eller telefon når varen ikke dukker opp som planlagt.
                        Javisst... de kan jo isteden handle hos dBcompaniet. Ser du ikke interessekonflikten ved å starte en slik tråd?
                        ja, man vet jo aldri når noe kommer, de fleste kundene vil gjerne ha noe så fort som mulig, men når man ikke får noe greit svar på når ting skjer så advarer jeg mot å gjøre handler der...

                        hvis du leser gjennom tråden er jeg jo ikke den eneste.
                        Med den handlingsregelen der er det vel knapt noen butikk i Norge man kan kjøpe elektronikk fra...
                        Hvis jeg gjør ett kjøp en plass, pengene blir trukket og varen uteblir, og det ikke er mulig å få tak i selgeren så er det helt klart en sak for politiet, det var det hvertfall forrige gang jeg hadde en lignende sak..
                        Er nok endel mer som må gjøres før slikt er en sak for Politiet.. tror dessverre jeg kan konstantere at dette er ukjent for deg.
                        Men å drive en nettbutikk med MASSE produkter i nettbutikken som er skaffevare og i tillegg ha trege leverandører så ville jeg jo vurdert å fjerne varen fra nettbutikken til du faktisk kan ha den på lager.

                        Nettbutikken vår f.eks er i stor grad lagt opp slik at når vi er tomme for en vare så forsvinner den fra nettbutikken.
                        Vi skal som sagt ha litt av alt på lager her, for å slippe at slikt som dette skjer og at kundene får varen raskt. Det setter de selvfølgelig pris på bokstavelig talt, ingen vil betale for noe de ikke får.
                        Ellers har vi nå 3376 produkter i nettbutikken, dbcompaniet har pr. idag 51. Vi driver nok uansett i litt forskjellige verdener...
                        Skulle det være varer der vi ikke har på lager og ikke importøren heller har på lager så tar vi hvertfall kontakt med kunden og spør om vi kan tilby noe annet eller om de vil annulere ordren eller evt vente på varen, hvor vi også følger opp med leveringstid.
                        Dette er i tråd med hva vi gjør her også. Forskjellen er at jeg har litt mer enn én kunde i uka å betjene, uten sammenligning med dBcompaniet som sådan.
                        Last edited by TransMedia StreetSound; 28-06-2009, 23:36.
                        Stian J. Kringlebotten, daglig leder TransMedia StreetSound AS

                        www.transmedia.no www.streetsound.no

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by TransMedia StreetSound View Post
                          Ellers har vi nå 3376 produkter i nettbutikken, dbcompaniet har pr. idag 51. Vi driver nok uansett i litt forskjellige verdener...
                          Dette er i tråd med hva vi gjør her også. Forskjellen er at jeg har litt mer enn én kunde i uka å betjene, uten sammenligning med dBcompaniet som sådan.
                          nå har vi tross alt 99,9% av kundene i butikken, og satser svært lite på salg via nettbutikk, nettopp fordi vi ikke har kapasitet til å behandle så veldig mange kunder over nett, vi tar seff noen bestillinger pr mail og msn, men dette blir det ikke noen voldsomme ordremengder av..
                          Vi satser nok mer på kunden som vil handle over disk =)

                          Comment


                          • #43
                            Virker som at det er krig om hvilken "bilstereo-sjappe" som er best her nå. Hvor mange produkter man har i nettbutikken har egentlig ingenting med saken å gjøre så lenge man faktisk ikke har de på lager eller man vet datoen de kommer på lager. Jeg har selv erfart at det er mye hyggeligere å kjøpe over disk, i motsetning til å bestille på mail, telefon osv. Mye kosligere er det også, i tillegg til at man får med seg varen der og da! Jeg føler at jeg blir tatt mer "vare på" når jeg faktisk møter selger og prater litt og faktisk har muligheten til å høre før jeg handler.

                            Men dere må bare holde på som dere gjør for min del, jeg gir rett og slett faen Ingen av dere holder til i nærheten av meg, og velger nesten bort å handle på nett nå.

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by jeckyll View Post
                              Virker som at det er krig om hvilken "bilstereo-sjappe" som er best her nå. Hvor mange produkter man har i nettbutikken har egentlig ingenting med saken å gjøre så lenge man faktisk ikke har de på lager eller man vet datoen de kommer på lager. Jeg har selv erfart at det er mye hyggeligere å kjøpe over disk, i motsetning til å bestille på mail, telefon osv. Mye kosligere er det også, i tillegg til at man får med seg varen der og da! Jeg føler at jeg blir tatt mer "vare på" når jeg faktisk møter selger og prater litt og faktisk har muligheten til å høre før jeg handler.

                              Men dere må bare holde på som dere gjør for min del, jeg gir rett og slett faen Ingen av dere holder til i nærheten av meg, og velger nesten bort å handle på nett nå.
                              Ser ikke problemer med å handle på nettet, da man faktisk har så godt som alle rettigheter som kunde, og man kan prøve varene og sende de tilbake og få alle pengene tilbake. Dette er jo noe man bare kan drømme om som kunde i en fysisk butikk.

                              Hvis man har det travelt med varene, er det jo faktisk bare å sende en mail FØR man bestiller og høre om varen er på lager, eventuelt når det vil bli sendt...

                              Å legge inn bestilling og syte over leveringstid i ettertid er nesten litt sløvt av kunden. Uansett, så kan man jo avbestille ordren akkurat når man vil, så lenge den ikke er sendt.

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by Elutstyr.no View Post
                                Ser ikke problemer med å handle på nettet, da man faktisk har så godt som alle rettigheter som kunde, og man kan prøve varene og sende de tilbake og få alle pengene tilbake. Dette er jo noe man bare kan drømme om som kunde i en fysisk butikk.

                                Hvis man har det travelt med varene, er det jo faktisk bare å sende en mail FØR man bestiller og høre om varen er på lager, eventuelt når det vil bli sendt...

                                Å legge inn bestilling og syte over leveringstid i ettertid er nesten litt sløvt av kunden. Uansett, så kan man jo avbestille ordren akkurat når man vil, så lenge den ikke er sendt.


                                Er ikke noe "problem" å handle på nett, men synes det er kosligere å kunne sette meg ned og diskutere litt forskjellige erfaringer og lignende med en med samme interesse, finnes ikke så mange av de her desverre.

                                Det er jo mye enklere å lempe kasser inn og ut av bagasjerommet samme dag, kan tenke meg det blir lettere å høre forskjell på de forskjellige produktene også. Synest det blir litt "klumsete" å bestille en kasse, slenge den inni bilen for å teste, og så blir man ikke fornøyd og sender tilbake og eventuelt bestiller en annen.

                                Jeg har nå fått sagt mitt, og gidder ikke skrive noe mer i denne tråden (tror jeg).

                                Comment

                                Working...
                                X