Announcement

Collapse
No announcement yet.

Transmedia Streetsound

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Hvordan skal jeg få pengene tilbake når du verken svarer på telefon eller mail? Jeg bare lurer....

    Og hvordan kan du vente på sporingsnr fra leverandøren når varen ikke er produsert?

    Og hvordan kan du gi meg den ene leveringsdatoen etter den andre når varen ikke er produsert?

    Og hvorfor gir du ikke beskjed til kundene dine om at ting tar tid pga ett eller annet? (Du sitter jo bare og avventer og lar være å svare på mail og telefon)



    EDIT:
    Jeg har nå fått en mail fra Transmedia som beklager problemene dette har skapt og tilbydt seg å overføre pengene tilbake til vår konto, noe jeg har nå har bedt han om å gjøre.
    Last edited by dBcompaniet; 25-06-2009, 13:37.

    Comment


    • #17
      Hvordan skal jeg få pengene tilbake når du verken svarer på telefon eller mail? Jeg bare lurer....
      Man får sende en mail til da, eller prøve på telefon en gang til...
      Og hvordan kan du vente på sporingsnr fra leverandøren når varen ikke er produsert?
      Når sporingsnummeret lar vente på seg, er det som regel fordi leveransen ikke er klar ennå, noe som igjen impliserer at ett eller annet må produseres først.
      Og hvordan kan du gi meg den ene leveringsdatoen etter den andre når varen ikke er produsert?
      Jeg fikk et sporingsnummer og da regner jeg med alt er klart til levering. Som nevnt i mailen du fikk igår anser jeg dette som min feil da jeg ikke sjekket opp at bestillingsbekreftelse og faktura var identiske, siden denne feilen fra produsent også har skjedd før.
      Og hvorfor gir du ikke beskjed til kundene dine om at ting tar tid pga ett eller annet? (Du sitter jo bare og avventer og lar være å svare på mail og telefon)
      Jeg sitter nok ikke og avventer noe som helst, for å ta deg bokstavelig, det er nok å gjøre her. Jeg tar heller grep som fjerner hele problemstillingen (mere varer på lager her) enn å nedprioritere andre ting for å få tid til beskjed-sending, men jeg prøver så godt som mulig. At det ikke holder for noen er jeg fullstendig klar over og slik vil det alltid være uansett. Når du har ringt aner jeg ikke, men du kan være ganske sikker på at jeg har vært opptatt med en kunde på et eller annet vis. Helt merkelig at jeg må forklare slikt til en som tydeligvis driver butikk selv.
      Jeg har nå fått en mail fra Transmedia som beklager problemene dette har skapt og tilbydt seg å overføre pengene tilbake til vår konto, noe jeg har nå har bedt han om å gjøre.
      Den ble forøvrig sendt igår, før jeg ble oppmerksom på denne tråden.

      Jeg er fortsatt litt nysgjerrig på hva du skulle politianmelde oss for?
      Stian J. Kringlebotten, daglig leder TransMedia StreetSound AS

      www.transmedia.no www.streetsound.no

      Comment


      • #18
        Hei, Transmedia!

        Nå har ikke jeg noen erfaringer med dere, men etter å ha lest i denne tråden og litt andre tråder om klager på dere ønsker jeg å fremme følgende, som konstruktiv kritikk og det er ikke ment vondt på noen måte:

        Å være tilgjengelig på telefon, mail og forumer er det beste og nesten eneste man kan gjøre for å skape et trygt selger-kunde forhold.

        Hadde jeg handlet varer hos et foretak som dere, DB Companiet, Engen Audio, Installbay og ikke fått svar om jeg hadde ringt en del ganger i åpningstiden hadde jeg ikke blitt pissed off, men bekymret.

        Hadde det derimot tatt dager og fortsatt ingen varer, og igjen prøvd å en av dere via telefon eller mail og ikke heller ikke fått noe svar da, SELV om en av deres forumbrukere er synlig pålogget på bilstereoforumet.no hadde jeg blitt mer bekymret, og pissed off.

        Vi er meget tilgjengelig på mail, forumet og telefon, og jobber døgnet rundt med foretaket mitt (mesteparten fordi jeg liker å jobbe mye). Det tror jeg alle som har vært i kontakt med oss kan skrive under på.

        Jeg har aldri hatt sure kunder forårsaket av liten tilgjengelighet eller dårlig kundeservice. Vi har hatt EN kunde som har vært litt misfornøyd med et kjøp, og dette var pga leveringstiden og ikke for noe annet. Men ønsket ikke å heve kjøpet. Han ville heller vente på varene. Servicen, svarene og den konstante oppfølgingen med leveringstider osv var han meget fornøyd med. (Tok en del tid da varene måtte spesialbestilles fra statene og vi ikke kunne gjort noe som helst for å få det kjappere levert enn det vi allerede hadde gjort)

        Alle aktørene jeg har hatt kontakt med her, blandt annet DB Companiet, Elutstyr, Installbay etc. har vært ekstremt kjappe til å svare på mail eller PM her på forumet. Noe som gjør at jeg ikke hadde nølt et sekund med å kjøpe utstyr fra dem som vi ikke forhandler selv, slik som spillere og monteringsutstyr. Og dem har mye og gjøre dem også, spesielt Installbay vil jeg tro, som sikkert er like mye i monteringshallen som ved "skranken". Om du ikke har tid pga du er så mye i monteringshallen regner jeg med du har stor nok profitt til å ansette en selger som på heltid kunne svart på mailer og vært tilgjengelig. Det ville vel kanskje også fått deg flere kunder da det sannsynligvis hadde gitt foretaket bedre rykte.

        I de salgene vi har hatt hvor leveringstiden har blitt litt lang (som for øvrig er meget få), pga nye modeller for året o.l. har vi hele tiden fulgt opp og tilbudt pengene tilbake om kunden syntes det blir for lang ventetid. Vi bruker vel sjeldent mer enn en time til to for å svare på mail, og mottar vel rundt 40-50 mailer om dagen. Men jobber som sagt mye, og liker det.

        Jeg vil heller la være å tjene 5 lapper om det fører til en misfornøyd kunde. Grunnen til at vi er så tilgjengelige er ikke fordi vi er ute etter hvert minste salg vi kan få, men for å bygge opp et godt rykte.

        Det kan IKKE forsvares om det har vært dårlig tilgjengelighet eller feil med leveringstider, sporingsnr etc etc når det er snakk om foretak og det gjentar seg gang på gang. Da burde heller daglig leder informere og beklage for tidligere hendelser og prøve å rette tingene opp igjen.

        Når jeg ser at du forsvarer absolutt ALT det negative med en eller annen unnskyldning istedenfor å legge seg litt flat og beklage, ser jeg for meg at en konflikt mellom kunde og dere ikke hadde kommet kunden til fordel. Og det skal det ALLTID gjøre om foretaket har gjort feil.

        Bilstereoutstyr er noe som er på grensen til å klassifiseres som kapitalvarer. Og da er det EKSTRA viktig med kundeservice. Hadde dere solgt gafler og talerkener til 2kr pr stk er det en annen sak. Da har man lov til å "være litt opptatt" med ting som kanskje er viktigere der og da, men når det er snakk om f. eks. subber til 8-9000 pr stk, er det meget seriøse salg som finner sted, og om man skal overleve i bransjen da, MÅ man være tilgjengelig.

        Jeg er fullt klar over at når mange salg begynner å gå unna hele tiden, blir det fort mer enn det en person kan klare alene, men selger man såpass mye er det veldig vanlig å ansette flere. Vet ikke hvordan bedriftsøkonomien deres er, hva angår leieavtaler etc etc som kanskje gjør at du ikke kan ansette flere så skal ikke uttale meg veldig her, men jeg ville blitt litt overrasket om dere ikke kunne ansatt flere når dere har så mye salg og monteringsjobber at dere ikke kan svare på mail og telefon før det går gode stunder.

        Vær grei og ikke "angrip" ( ) meg tilbake, da dette kun er konstruktiv kritikk fra min side, og ikke noe vondt ment Ta det positivt, om det enn kanskje ikke er så lett
        Tidligere importør for Digital Designs,
        overtatt av www.dynaBel.no.

        Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

        Comment


        • #19
          Originally posted by TransMedia StreetSound View Post
          Skjønner jo det er mitt ansvar å sjekke opp ethvert nisjeforum for å imøtegå slike tråder, men et lite hint når slikt dukker opp tar jeg gjerne imot fra forumets eier (deg altså) når de dukker opp så jeg kan gi et tilsvar... er jo sjelden jeg blander meg inn i andres firmafora. Men det gir vel flere kunder til InstallBay at slikt får stå uimotsagt.
          Dette til ettertanke....
          Det er veldig påfallende at det gang på gang dukker opp negative tråder om deg, både her og på bilforumet. Jeg har aldri sett en slik tråd om InstallBay. Hverfall ikke som jeg har blitt gjort oppmerksom på. Hvorfor tror du det finnes mange slike tråder om deg, men ingen om de fleste andre i denne bransjen?

          Det er ment som konstruktiv kritikk. Og tar du ikke den, så får det heller være.

          Lykke til med salget skal du ha
          Mvh
          Pål Andréas Bryng
          Bilstereosenteret.no
          Vi forhandler bl.a.:
          Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
          Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


          Følg oss på Facebook
          Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

          Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

          Comment


          • #20
            Slapp av, kritikk har jeg små problemer med å motta og jeg er nok selv min største kritiker.
            Når jeg ser at du forsvarer absolutt ALT det negative med en eller annen unnskyldning istedenfor å legge seg litt flat og beklage, ser jeg for meg at en konflikt mellom kunde og dere ikke hadde kommet kunden til fordel. Og det skal det ALLTID gjøre om foretaket har gjort feil.
            Jeg har beklaget dette fullstendig i mail overfor Nilsen og anser meg ferdig med den saken. Feilen var min personlig i siste instans og det har jeg forklart både til han og her. Hva du ser for deg er feil. Alt som kan minne om konflikt løses til kundens beste, selvom feilen ligger hos kunden. Jeg har bikket 1% reklamasjoner (og da tar jeg med alt) og det gidder jeg ikke bruke en kalori på å forbedre. Forventer den er tilbake under 1% til høsten igjen når logistikken endres her.
            Jeg har problemer med framgangsmåte&hensikt med denne tråden her, men forventer egentlig ikke noe særlig bedre fra det forumet her dessverre. At andre hiver seg på med sine erfaringer i tråden er jo egentlig helt greit, men det må også være greit at de får tilsvar.
            Jeg har vært på nett siden 2003 og har bygget opp TransMedia fra null til å bli mitt levebrød, så når det kommer fram så mye svada utenom saken som det gjør i denne tråden, blir jeg irritert siden det er min profesjon det lekes med. Uansett, slike offentlige utspill fra konkurrerende firmaer synes jeg er særdeles upassende, og især når jeg ikke blir varslet om det i tillegg. Tydelig at man er desperat etter kunder til seg selv når det er dette nivået man vil legge seg på. Jeg kunne nok funnet fram hundrevis av klagetråder fra privatpersoner ang. Elkjøp, Expert, Komplett, Netthandelen osv. uten at noen har konkludert med det var "spikeren i kista" for deres del... men jeg har ennå tilgode å lese at Expert fraråder folk å handle på Elkjøp fordi kundeservicen der er elendig eller noe sånt.
            Det ville vel kanskje også fått deg flere kunder da det sannsynligvis hadde gitt foretaket bedre rykte.
            Altså, denne tråden her gjør da ingen ting for mitt rykte den ene eller andre veien, dette forumet dekker da knapt nok en brøkdel av bilstereomarkedet i Norge. Start gjerne en slik tråd mot TransMedia hver dag her, det vil ikke gjøre noen utslag på omsetningen her. Min målgruppe og kundegruppe leser nok ikke mye på bilstereofora når de skal vurdere innkjøp.
            Hadde jeg handlet varer hos et foretak som dere, DB Companiet, Engen Audio, Installbay og ikke fått svar om jeg hadde ringt en del ganger i åpningstiden hadde jeg ikke blitt pissed off, men bekymret.
            Bekymret for hva? At de hadde tatt pengene dine og dratt til Uruguay?

            Jeg skal ikke kommentere det du skriver ellers, er ikke helt enig med deg i mye der. Men du fikk ihvertfall reklamert litt for deg selv. :P

            Generell filosofi jeg fått opp gjennom årene:
            Den som ikke har misfornøyde kunder, har ikke kunder.
            Den som kun har fornøyde kunder, har kun familien som kunder.


            Jeg har holdt på med salg i 30 år mer eller mindre kontinuerlig, vet litt om hva jeg driver med salgsmessig og ikke minst om bilstereo, og er null bekymret for ryktet utifra denne tråden. Således er jo selv trådtittelen dårlig formulert; jeg anser meg heller som en god selger i ordets rette forstand, kundene skal få de de har behov for og ønsker seg, ikke det som fyller kasseapparetet mest mulig, så der er vi nok enig.
            Det jeg ikke liker er grenseflyttingen denne tråden innebærer når det gjelder kommunikasjon og konkurranse imellom aktører på bilstereomarkedet. Om det skal bli såkalt gerilja/cowboy-metoder som skal tas i bruk i markedsføringen, altså f.eks. skjult/åpen negativ omtale av konkurrenter for å fremheve egen virksomhet har jeg alltids noen triks i den sjangeren også, jeg ser bare overhodet ikke hvorfor vi må ned på det nivået. Går det så dårlig med salget deres for tiden?

            Det er veldig påfallende at det gang på gang dukker opp negative tråder om deg, både her og på bilforumet. Jeg har aldri sett en slik tråd om InstallBay. Hverfall ikke som jeg har blitt gjort oppmerksom på. Hvorfor tror du det finnes mange slike tråder om deg, men ingen om de fleste andre i denne bransjen?
            Har nok sett negative tråder om de fleste i denne bransjen, men jeg avstår selvfølgelig fra å kommentere i slike tråder med mindre jeg har noe konstruktivt å bidra med. Som eksempelvis nevnt før; Elkjøp/Komplett(dog ute av bransjen nå)/Netthandelen...
            Konkluderinger med at det er "spikeren i kista" overfor en konkurrent er som nevnt med på en grenseflytting av kommunikasjonsnivået. Er det den veien du vil ta forumet ditt?

            Det er forøvrig den "gang på gang" med tråder når det gjelder TransMedia jeg sliter litt med å finne... snakker vi én tråd i året tror jeg det er max... og det lever jeg helt fint med iogmed jeg vet det neppe er "verre" ting enn leveringstid, selvom om det absolutt kan være ille nok. Uansett er det umulig å kun ha fornøyde kunder.
            Jeg hadde f.eks. en debatt i en tråd med din Admin av forumet her for noen måneder siden da han drev antireklame mot TransMedia på forumet ditt, selvfølgelig uten at han omsider hadde noe annet konkret å komme med enn standard "hørte av noen som kjente noen som hadde fått feilvarer" eller hva det nå var.
            Last edited by TransMedia StreetSound; 25-06-2009, 23:19.
            Stian J. Kringlebotten, daglig leder TransMedia StreetSound AS

            www.transmedia.no www.streetsound.no

            Comment


            • #21
              Originally posted by TransMedia StreetSound View Post

              Jeg skal ikke kommentere det du skriver ellers, er ikke helt enig med deg i mye der. Men du fikk ihvertfall reklamert litt for deg selv. :P

              Generell filosofi jeg fått opp gjennom årene:
              Den som ikke har misfornøyde kunder, har ikke kunder.
              Den som kun har fornøyde kunder, har kun familien som kunder.

              Du kom med mye bra nå, og kan være enig i en del ting.

              Var ikke ment som reklame det jeg skrev, men virker kanskje slik.

              Uansett, så mener jeg at den filosofien du rir på er fullstendig feil. Men det er nå min mening. Hvis du ser i feedback-tråden til f. eks. Engen Audio, så er det vel 50 innlegg fra forskjellige personer som har handlet der og finnes ikke noe negativt, og Engen er vel et av foretakene her som selger mye.

              Det er fullt mulig å ha kun fornøyde kunder, med mindre man får en kunde som tipper av stolen om varen kommer 3 timer for sent (du tar poenget). Men selv disse kan gjøres fornøyde igjen.

              Jeg satser mye mer på kundeservice og oppfølging enn salg. Og slik jeg ser det er det ALLTID noe man kan gjøre for å få kundene fornøyde. Enten ved å kreditere fraktkostnadene til kunden om varen f. eks. kommer en dag for sent osv. Og mine kunder har vært utrolig fornøyde alle sammen, nettopp fordi jeg alltid på en eller annen måte har kommet kunden til ekstra fordeler ved kompensere litt med prisen om ting ikke har gått etter avtalen (som sjelden skjer).

              Jeg tror og vet at fornøyde kunder er verdens beste reklame. Om nettsidene mine koster en million kroner, eller jeg sponser ett eller annet dumt tv-program, så vil ingen reklame være bedre enn et godt rykte, som sakte men sikkert bygger bedriften opp.

              Der kan jeg f. eks. ta Bilradiospesialisten.
              Greit, de er kanskje ikke spesialister på alle områder, men det kan jo ingen være. Men servicen deres er sinnsykt bra etter mine erfaringer. Min far var daglig leder der for 7-8-9 år siden, og det var alltid slik at om noe var galt med produktet så sendte dem det ikke inn til reperasjon så kunden måtte vente, men gav han f.eks. om det var spilleren som var gåen, en helt splitter ny spiller på stedet uten spørsmål. Kanskje kunden ødela produktet, og BRS tapte penger der, men da blir kunden så ekstremt fornøyd at han på en måte blir lojal mot BRS og alltid vil gå der senere og anbefale sine venner å kjøpe der. Og DET er hvordan det fungerer best, for fornøyde kunder kommer alltid tilbake enten alene eller med sine venner og kjøper mer!

              Dette er min filosofi på salg og drift av firma.

              Og dette var ikke ment som reklame, men for å fremme noen poeng. Trenger ikke reklamere for min kundeservice på dette forumet hvertfall, da de fleste her inne er nokså godt kjent med oss nå. Anbefaler deg å lese litt i feedback trådene til de forskjellige aktørene, så ser du nok hvor meget god reklame det er å ha positiv feedback. Som også kan brukes som referanser senere til usikre kunder
              Tidligere importør for Digital Designs,
              overtatt av www.dynaBel.no.

              Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

              Comment


              • #22
                Der kan jeg f. eks. ta Bilradiospesialisten.
                Greit, de er kanskje ikke spesialister på alle områder, men det kan jo ingen være. Men servicen deres er sinnsykt bra etter mine erfaringer. Min far var daglig leder der for 7-8-9 år siden, og det var alltid slik at om noe var galt med produktet så sendte dem det ikke inn til reperasjon så kunden måtte vente, men gav han f.eks. om det var spilleren som var gåen, en helt splitter ny spiller på stedet uten spørsmål. Kanskje kunden ødela produktet, og BRS tapte penger der, men da blir kunden så ekstremt fornøyd at han på en måte blir lojal mot BRS og alltid vil gå der senere og anbefale sine venner å kjøpe der. Og DET er hvordan det fungerer best, for fornøyde kunder kommer alltid tilbake enten alene eller med sine venner og kjøper mer!

                ot her, men slik fungerer det ikke lenger, da har i tilfelle din far tatt den støyten med byttingen, aldri vært ute for det selv, og servicen er heller ikke den samme, selv om Keko bl.a streber etter å bygge opp igjen etter dem som drev etter din far

                Svein

                Comment


                • #23
                  Originally posted by golfnos View Post
                  Der kan jeg f. eks. ta Bilradiospesialisten.
                  Greit, de er kanskje ikke spesialister på alle områder, men det kan jo ingen være. Men servicen deres er sinnsykt bra etter mine erfaringer. Min far var daglig leder der for 7-8-9 år siden, og det var alltid slik at om noe var galt med produktet så sendte dem det ikke inn til reperasjon så kunden måtte vente, men gav han f.eks. om det var spilleren som var gåen, en helt splitter ny spiller på stedet uten spørsmål. Kanskje kunden ødela produktet, og BRS tapte penger der, men da blir kunden så ekstremt fornøyd at han på en måte blir lojal mot BRS og alltid vil gå der senere og anbefale sine venner å kjøpe der. Og DET er hvordan det fungerer best, for fornøyde kunder kommer alltid tilbake enten alene eller med sine venner og kjøper mer!

                  ot her, men slik fungerer det ikke lenger, da har i tilfelle din far tatt den støyten med byttingen, aldri vært ute for det selv, og servicen er heller ikke den samme, selv om Keko bl.a streber etter å bygge opp igjen etter dem som drev etter din far

                  Svein
                  Okei?

                  Absolutt alt jeg har handlet der og det jeg har anbefalt mine bekjente å handle der har jeg/dem fått meget god kundeservice på og slikt.

                  Keko er hvertfall meget flink med service på bilradioen, og har vel ikke hatt dårlige erfaringer med dem selv, så... Men så er jo ikke jeg kunde hos dem for annet enn kabler og spillere lenger
                  Tidligere importør for Digital Designs,
                  overtatt av www.dynaBel.no.

                  Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                  Comment


                  • #24
                    Hva er galt med å anbefale folk til å ligge unna din butikk? Du har tydeligvis helvetes dårlige leverandører siden du stadig sliter med leveranser til deg.. Og dette går jo mest utover kundene dine og dermed er det helt rett av folk å advare andre, etter min mening.

                    Og det at jeg stadig ser slike tråder om Transmedia på diverse forum gjør at jeg danner meg et bilde av butikken. Dessverre får dette bildet meg til å riste på hodet..

                    Håper du skaffer deg bedre leverandører om det er det som er problemet her, men tror ikke det er bare det..
                    Jonas Tautra
                    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                    Comment


                    • #25
                      Hva er galt med å anbefale folk til å ligge unna din butikk? Du har tydeligvis helvetes dårlige leverandører siden du stadig sliter med leveranser til deg.. Og dette går jo mest utover kundene dine og dermed er det helt rett av folk å advare andre, etter min mening.
                      Folk må da gjerne få anbefale det ene eller det andre i offentlige fora, det er da helt akseptabelt og en viktig forbrukertjeneste. At det er en konkurrent som gjør dette synes jeg langt mindre om, det er ikke verre enn det. Mine konkurrenter har selvfølgelig all interesse av at folk ikke handler hos TransMedia, slik jeg også selvfølgelig har all interesse av at folk handler her og ikke hos mine konkurrenter. Er dette vanskelig matematikk?
                      Dog starter jeg selvfølgelig ikke slike tråder for å deskreditere mine konkurrenter, selvom jeg kunne startet et ti-talls av dem, slikt tas på kammerset og ikke i det offentlige rom.
                      Det er da absolutt særdeles vanlig kotyme å ikke rakke ned på andre firmaer for å fremheve seg selv, og tråder som dette synes jeg er nok et skritt imot en råere markedsføring som jeg misliker sterkt. Har man ikke bedre argumenter for sin egen butikk enn at andre butikker er dårlige til et eller annet, burde man finne seg noe annet å gjøre og ikke gi denne bransjen et enda dårligere rykte.
                      9 av 10 bilstereosjapper i Norge er rene hobbyprosjekter drevet på fritiden tildels av idealister som brenner for det de holder på med, og det står det respekt av, for all del. Fagkunnskapen og allmennkunnskapen om bilstereo og handelvirksomhet står det derimot langt dårlige til med hos altfor mange, og mange driver med dette kun fordi de synes det er "kult" å selge "fete basser og forsterkere" uten å ha særlig mer peil på dette enn et barn. Logisk nok forsåvidt, da endel driver nettsjappa fra gutterommet hjemme.

                      Jeg har selvfølgelig ikke dårlige leverandører, selvom enkelte er mer eksentriske enn andre ja. Og handel med Italia er uansett et kapittel for seg selv. Problemet ligger i lang leveringstid da vi noen ganger har og har hatt for lite på lager her. Det er hele tiden et mål å ha "litt av alt" på lager her slik at leveringstiden blir null for 99% av kundene, men nå er jeg i motsatt situasjon hvor jeg har måttet selge meg ned på lagerbeholdning for å ha plass, så til høsten blir det å ha "litt mer av alt" på lager.

                      Ta en kikk på de utallige trådene som omhandler f.eks. Komplett.no og leveringstider, så kanskje du får et litt mer nyansert syn på nettbutikker i Norge...
                      Stian J. Kringlebotten, daglig leder TransMedia StreetSound AS

                      www.transmedia.no www.streetsound.no

                      Comment


                      • #26
                        Tror ikke Nils lagde denne tråden til fordel for sitt eget foretak.

                        Han gjorde det vel heller av samme grunner som alle andre lager slike tråder. For å advare!

                        Han bestilte jo tross alt av deg, så da burde det vel være åpenbart at det ikke hadde noe med konkurranse å gjøre?

                        En annen ting; Du snakker om komplett.no sine leveringstider. Da er jo du akkurat likedan. Henger ut andre bedrifter, som for øvrig faktisk er konkurrenter da de selger litt bilstereo, og MASSE multimedia slik som skjermer til bil etc.

                        Så det var vel ikke akkurat noe sjakktrekk?

                        Dessuten så er Norek.no en av mine leverandører, og det er et datterselskap av komplett, og har enormt med erfaring fra begge, og har aldri opplevet noe som helst form for trøbbel med leveringstider o.l.

                        Og påstanden din om leveringstidene til dem er generelt helt feil.

                        Les her: http://www.prisguide.no/shop_review....d=1&act=review
                        Tidligere importør for Digital Designs,
                        overtatt av www.dynaBel.no.

                        Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                        Comment


                        • #27
                          En annen ting; Du snakker om komplett.no sine leveringstider. Da er jo du akkurat likedan. Henger ut andre bedrifter, som for øvrig faktisk er konkurrenter da de selger litt bilstereo, og MASSE multimedia slik som skjermer til bil etc.

                          Så det var vel ikke akkurat noe sjakktrekk?

                          Dessuten så er Norek.no en av mine leverandører, og det er et datterselskap av komplett, og har enormt med erfaring fra begge, og har aldri opplevet noe som helst form for trøbbel med leveringstider o.l.
                          Jeg er også kunde av Norek og har handlet med dem siden de begynte, så jeg har også litt erfaring med dem ja. Om du leser innlegget mitt minst én gang til, vil du kanskje forstå at jeg sier null om leveringstidene deres, de har jeg aldri hatt noe å klage på. Det er andres erfaringer, både positive og negative, som har blitt lagt ut i tråder som dette jeg henviser til, som et eksempel på at tilnærmet alle aktører av en viss størrelse også får negativ feedback. Det er nemlig umulig med noe annet når man når en viss størrelse.
                          Kapiskjch?

                          Forøvrig anser jeg ikke lenger Komplett som noen tilbyder innen bilstereobransjen, de har null å tilby og kommer heller ikke til å få det med det første.

                          Han gjorde det vel heller av samme grunner som alle andre lager slike tråder. For å advare!
                          Da er vi der igjen... advare mot hva? Sen levering? De fleste kunder her får varene tilsendt iløpet av 48timer etter bestilling... så de som bestiller noe vi ikke har på lager må advares mot at de kan risikere å vente et par uker? Det står på nettsidene våre allerede... Det som skjedde hr. Nilsen var temmelig unikt og skjer ikke med hver bidige kunde serru, så jeg ser egentlig ikke helt poenget med tråden, med mindre det er for å deskreditere en konkurrent, som jo blir konsekvensen av denne tråden. At han heller ikke kan sende en mail og si fra om at han har hengt meg ut til spott og spe her sier også noe i mine øyne.
                          Kapiskjch?
                          Last edited by TransMedia StreetSound; 28-06-2009, 20:43.
                          Stian J. Kringlebotten, daglig leder TransMedia StreetSound AS

                          www.transmedia.no www.streetsound.no

                          Comment


                          • #28
                            Når jeg prøver å ringe, samt maile deg, og en annen som jobber for oss fra tid til annen, som også hadde ansvaret for prosjektet også prøver å ringe deg uten å få svar så skal du ikke synes det er rart at vi advarer....

                            HADDE du vel og merke svart på våre telefoner og mail så hadde saken stått i ett helt annet lys...

                            Comment


                            • #29
                              "Kapich" er kanskje ordet du er ute etter? Og ikke "Kapiskjch"(prøv å uttal det ordet så kommer du nok til å skjønne at det høres idiotisk ut du også!)..

                              Jeg er ihvertfall veldig takknemlig for slike tråder! Det gjør at det blir tryggere å handle bilstereo etc. fra de som kan sakene sine, og ikke useriøse og talentløse aktører som f.eks transmedia!
                              Bil: Volkswagen Golf 1,9l TDI 2006mod.

                              Comment


                              • #30
                                Jeg har skrevet og slettet et svar her nå 4-5 ganger.
                                Kom til at jeg nøyer meg med å fortelle at jeg bestillte noe fra Transmedia for 2 år siden, og gjett hva;............*trommevirvel*........ Jeg har ikke mottatt varen enda!
                                Og sånn har det vært for i alle fall 3 kamerater også!
                                Stå på Stian!

                                Mvh
                                Dag Johansen
                                "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

                                Comment

                                Working...
                                X