Announcement

Collapse
No announcement yet.

bmwpia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Jeg sendte en PM til bmwpia samme dag denne tråden ble startet og oppfordret vedkommende til å svare for seg, slik at partene kan få ryddet opp i forholdet snarest mulig.

    Bmwpia var online i går, men jeg har ikke hørt noe og kan heller ikke se vedkommende har svart i denne tråden ennå heller.


    Sitat PM til bmwpia:
    "Vi har fått rapporter om at du er en useriøs kjøper. Vær vennlig å gå inn på tråden som omhandler dette og svar klageren. Slik at vi kan få løst denne saken fortest mulig.

    Takk"
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


    Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

    Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

    Comment


    • #17
      Takker for hjelpen Men tviler på han hun\han komme til å gjøre noe med det! Vet at en her på forumet la inn link til den tråden her på annonsen til bmwpia der hun\han skal selge en mtx sub for 4-5 dager siden, men fortsatt ikke noe svar
      Bil: Volkswagen Golf 1,9l TDI 2006mod.

      Comment


      • #18
        det er ikke meg som skulle ha den, spurte for en kompis og den ble sendt til han..å han tok den ikke ut fordi han var blakk, har tatt opp dette med han men får ikke no svar, når det gjelder mine personlige kjøp så holder jeg det jeg lover.. dette har thomzi også vært klar over fra første melding.

        Comment


        • #19
          Men hvis han var blakk, hvordan i alle dager kunne du garantere meg at han skulle ha den? Og du driter deg jo rimelig ut når du ikke engang kan svare på meldinger som blir sendt til deg Og hva mener du med at ejg var klar over hva du stod for fra første melding? Du skrev av en kompis av deg tok den hvis han fikk den 2k, jeg sa den ikke gikk for under 2500kr.. Du garanterte meg at han skulle ha den og ga meg adressen hans Du sa du skulle sjekke med han noen dager etter at pakken kom på postkontoret hans, det er nå 2 uker siden!

          Da er det helt enkelt bare for deg\kompisen din å sette over 400kr på kontoen min så er ikke dette lenger noe å tenke på Og hvis kompisen din er så fattig at han ikke klarer å komme med 400kr så får du låne han det så lenge! Ansvarert ligger på deg da det er du som har inngått avtalen
          Last edited by thomzi; 01-02-2009, 19:38.
          Bil: Volkswagen Golf 1,9l TDI 2006mod.

          Comment


          • #20
            jeg tar til ordet for bmwpia, vet at det var han du sendte til som føkka dette opp da han plutselig sa at han ikke hadde penger til å kjøpe dette, gå etter personen som faktisk har gjort noe å ikke skyt løst rundt deg.. du har adressa hans å da klarer du sikkert å gå på gule sider å finne nummeret hans. jeg personlig kjøper/selger ikke ting for andre på forum da alt faller på meg hvis de kødder det til. og forresten når det gjelder portoen har du ikke noe juridisk rygg så lenge du har fått produktet ditt tilbake (har vært i dine sko)
            Last edited by Disturbd; 01-02-2009, 22:13.
            -89 mercedes 230 turbo(sommer)
            -98 opel omega 2.0dti16v(kjerringbil)
            -95 volvo 460 2.0 gle(vinter)
            -91 chevy starmaster (ferie/fest og raggerbil)

            Comment


            • #21
              Har søkt på gulesider før, adressen finner jeg men ikke navnet til han som skulle ha pakken..

              Har full forståelse for at folk plutselig ikke har noe penger å rutte med, MEN.. Pakken kom på posten 3 dager etter etter bmwpia sa han skulle ha den! Han kunne jo selvfølgelig plutselig fått en bot etc som gjorde han blakk på de 3 dagene.. Og nettopp pga dette sendte jeg PM til bmwpia 4-5 dager etter at pakken kom på postkontoret.. Den meldingen svarte bmwpia på i tråden her nå etter 2 uker! Det er det jeg reagerer på! Spesielt med tanke på at hun\han er pålogget hver eneste dag

              Etter min mening er derfor det eneste rette å dekke frakt, og om ikke personen som egentlig skulle ha forsterkeren klarer å gjøre dette så burde bmwpia ta ansvar å gjøre det!
              Bil: Volkswagen Golf 1,9l TDI 2006mod.

              Comment


              • #22
                Helt rett resonement. Ho har jo gått go for kompisen. Får ho jo heller ta balletak på vedkommende etterpå for å ha kuka det til.
                Raymond Pedersen

                Byggebil er en 97 Subaru Impreza. Alpine,Pioneer og Macrom utstyr under testing.
                Tar det som det kommer, og løser det som det går.

                Comment


                • #23
                  Handle alltid direkte med folk, skal kompisen kjøpe noe får kompisen ta kontakt selv. Sms funker også, da er man litt mer sikker på hvem som kjøper varene. Dessuten slipper man situasjoner som denne, hvor "bmwpia" får skraper i lakken for en handel som vedkommende egentlig ikke hadde trengt å ha noe med!
                  Roar Sørlie
                  Tlf 90127075
                  Strandgata 26; mitt andre hjem :P

                  Comment

                  Working...
                  X