Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hop Audio / www.lydibilen.no

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Benytta meg av et "weekend-tilbud" på noe signalkabler. Penger ble overført på Søndag,og pakken lå i mailbox´en min idag,Tirsdag. Vanvittig kjapt må jeg si....

    Nok en gang: Anbefales!!!!
    No Windows-crap,just Mac Power

    Comment


    • #17
      Bestilte div koblingsutstyr der for en tid tilbake.

      Pakken kom meget kjappt og servicen er upåklagelig Fikk i tilleg klistermerker og noe div.
      Blir iallefall ikke den siste handelen derrifra.

      Anbefales på det varmeste
      Mvh
      Andreas Moen Sæterbø
      Golf mk2
      Focus Acoustics ~ /////ALPINE ~ Northstar ~ Kenwood ~ MTX

      Comment


      • #18
        Bestilt 3 pakker med dempe plater og en 50mm2 rull på 4 ordre...

        Alle bestilinger kom kjapt og ikke hatt noen problemer med service.. Bare velstand

        Anbefalles!
        Jørgen Dyver - 95 78 60 52

        Comment


        • #19
          Har handlet kabel der et par ganger.

          Nå hadde de fått inn ny type 53mm2 kabel, mykere og bedre var den også!

          Har bare positivt å si, nå har de fått lager der med lakkerings verkedet fra byn mot minde. God service, beste bilstereo forhandleren jeg har vært hos.

          Comment


          • #20
            enig !! billig og kjempe service !

            Comment


            • #21
              Kjøpte 2 forstærkere å masse kabel ++ fikk d med en gang, allt var helt topp! (Y) kjempe service å i etterkant
              http://www.youtube.com/user/lappis22
              Husk EN ting nå da dere ! Hvis du står i dritt til halsen, så ikke heng med hodet

              Comment


              • #22
                Er også fornøyd med "lydibilden".

                Eneste som jeg kan utsette er at coax høyttalere tåler ikke lagring i garasje. Skrapelyder et 2 av 4 elementer. Og nei, de har ikke vert montert i bilen en gang... Om det er kulda eller noe slikt som har tatt knekken på de vet jeg ikke...
                Mvh dj-vega
                Prosjekt; Kia Sportage 95` <---
                NB; Bilstereo Prosjektet kommer på bilstereoforumet!

                Comment


                • #23
                  tommel opp til Hop-audio fra meg også, god service, rask levering, lett og få tak i=)
                  98 mondeo
                  02 laguna

                  Comment


                  • #24
                    kan også trygt anbefale Lydibilen/Torje veldig kjapp å sende varene og svarer på kjapt på spørsmål.
                    Mvh Tony Andrè
                    Alpine Focal B2 Audio Pioneer dynaBel
                    Opel Astra G 1999 Stv bilstereo prosjekt

                    Comment


                    • #25
                      Anbefaler lydibilen/ hop audio
                      Veldig bra priser og rask levering
                      03 BMW E46 320i Touring
                      LIB 1500.1 - 2x DD Redline 612 D4
                      Pioneer GM-D8604 - DD CS 5.2

                      Comment


                      • #26
                        Bestillte en sub av han, rask levering og god service! Fikk også med litt dekaler, takker masse til deg Torje!
                        Anbefales!

                        Comment


                        • #27
                          Har handla små 53 kvmm-kablar og batteripolsko. Om det er god ordning på frakta veit eg ikkje, men å avtale henting på lager har vore null problem! God kabel
                          Peugeot 405 1,9TD
                          Peugeot 405 T16

                          Comment


                          • #28
                            Har handlet fra denne karen jeg også. Er å anbefale på det sterkeste. Kjøpte en LIB 2x12" basskasse, god pris og var veldig fornøyd. Han kom og møtte meg i nærområdet der jeg bor på kveldstid. Så det var god Service Uheldigvis var jeg 5-10min for sein menst han var der til rikitig tid

                            Comment


                            • #29
                              får vel kaste meg på her jeg også da Kjøpte en subb og den kom kjappere en jeg trudde godt innpakket og knallgod service her skal jeg handle mer ;D ANBEFALES på det sterkeste fra min side iallefall

                              Comment


                              • #30
                                Handla alt av koblingsutstyr til mitt første anlegg hos Lydibilen.no

                                Overaskende gode priser og elskverdig service. Fikk en telefon av selveste når jeg hadde glemt kabelskoa til automatsikringa.

                                Comment

                                Working...
                                X