Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dag Johansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Dag Johansen bygde en kasse for meg. Meget fornøyd med både Dag og resultatet.

    thumbs up

    Comment


    • #17
      Dag Johansen bygde en kasse for meg.
      Veldig kremjobb han gjorde, topp notch på jobben og resultatet.

      Litt ventetid da han var uheldig med en finger da, men men pytt pytt.


      Alt i alt fortreffelig handel
      ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
      Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

      Comment


      • #18
        Dag Johansen bygde en kasse for meg.
        passer perfekt, nydelig utført
        Morten-Vidar Rannekleiv
        -Volkswagen Passat 3BG 03
        -Alpine 9887r, B2 Mono/Quattro, B2 es8

        Comment


        • #19
          kjøpte basskasse av dag! helt knall kasse, å kan annbefales!

          Comment


          • #20
            Hyggelig og ryddig kar å handle med
            Anbefales!

            Comment


            • #21
              Kjøpte en basskasse fra Mr Johansen. Pakket godt inn.
              Hyggelig mann og handle med, flere handler i fremtiden blir det nok også.

              Som plaster på såret for at han ikke sendte den med det første, fikk jeg noe som jeg satte pris på.

              Bare positivt og si om Mr Johansen.
              Runar E. Olsen ~ Moderator
              Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
              http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

              Comment


              • #22
                slenger meg på her, bestilte basskasse av han å er strålende fornøyd
                Lars Ole Spitalen
                bruks/stereobil: audi a6 2,5tdi avant
                anlegg: DD, mtx, kenwood
                skrur de meste for de fleste:P ta kontakt

                Comment


                • #23
                  kansje unødvendig å nevne men "thumbs up"

                  Comment


                  • #24
                    må nesten si at mr. Dag Johansen har utrolig med tålmodighet! ordna seg til slutt, men er en hyggelig kar han som har greie på kasse bygging
                    "du må skru ned bassen før butikken raser sammen"

                    Comment


                    • #25
                      Hørte med han for en stund siden om han kunna bygge kasse til mine 4 X B2 Audio es8"..
                      Det var vist ingen problem, og jeg fikk alt som jeg ville ha det..

                      Utmerket og snakke med, og bra service..

                      Kassen var meget solid bygd, og passet 100% perfekt baki bilen..



                      Posten hadde vært litt hardhent med pakken, slik at bassporten hadde løsnet, men det fikset jeg med lim

                      Dag Anbefales på det sterkeste..!
                      Angrer ikke noenting på at jeg brukte penger på kasse fra han..

                      Morten

                      Comment


                      • #26
                        Nok en tommel opp for Dag var på besøk og byttet til meg noen av hans tjenester og kunnskap. En veldig hyggelig person tok meg i mot og en hyggelig samtale blei ført håper innholdet i posen faller i smak

                        Comment


                        • #27
                          Takk i like måte Nils, artig å snakke bilstereo med en som husker tilbake til forrige århundrede!

                          Mvh
                          Dag Johansen
                          "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

                          Comment


                          • #28
                            kjøpte kasse hos herr johansen for ellementene mine, ble anbefalt lukka kasse, og kom med et par andre anbefalinger, nydelig håndtværk, det kunne se ut som ikke kassa gikk helt inn, men det var ikke noe problem, bare og si i fra så skulle han trimme den, annbefales sterkt for dem som er sånn som meg for late til og lage kasse selv, eller man ikke bare gidder
                            Remi Lilleng

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by ymer34 View Post
                              kjøpte kasse hos herr johansen for ellementene mine, ble anbefalt lukka kasse, og kom med et par andre anbefalinger, nydelig håndtværk, det kunne se ut som ikke kassa gikk helt inn, men det var ikke noe problem, bare og si i fra så skulle han trimme den, annbefales sterkt for dem som er sånn som meg for late til og lage kasse selv, eller man ikke bare gidder
                              eller som ikke har noe serlig verktøy til å lage selv, for her er det ikke en mm som er kuttet feil eller skakt

                              synes du kunne lagt ut et lite bilde av denna saga di dag
                              VW Golf 4
                              Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
                              Simen Sormbråten

                              Comment


                              • #30
                                var i dag nede hos Dag å kjøpte 2 kasser, en til 9" scan speak og en til pc anlegget, super kvalitet som vanlig og solide, anbefales på det sterkeste.

                                klarer ikke Dag å lage kasse etter dine ønsker er det ingen som klarer det
                                VW Golf 4
                                Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
                                Simen Sormbråten

                                Comment

                                Working...
                                X