Announcement

Collapse
No announcement yet.

torerik93

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • torerik93

    Jah, synd å si det, men er vel ingen trivelig kommentar å komme med her! Altså, jeg kjøpte iPhone 4s av denne karen og han svarte på di fleste spørsmål og alt virket bra. Så kom handelen hvor jeg bet og han sendte varen dagen derpå og jeg gledet meg til å få ny tlf! Etter beskrivelsene så skulle det være orginal eske, lader, nye ørepropper og mobilen var strøken/"polert" som selger utrykte seg! Når mobil kommer i posten pakker jeg spent opp, der var den en eske mobilen var pakket godt nedi... Altså ingen orginal eske, og i den 'uorginale' esken så befant det seg kun en lader..... Jaja greit nok tenkte jeg, helt til jeg skulle slå på mobilen... Den vil ikke slå seg på og heller ikke lade, ifølge selger var alt i skjønneste orden da den var sendt (noe som kan stemme?) men så godt innpakket den var tviler jeg på posten har ødelagt noe! Etter litt om å men og trege svar ifra selger skulle han kontakte butikk for garanti/idiot forsikring. Dette fikk jeg til svar:

    da har eg vært i butikken og snakket med dem har også kontaktet forbrukerområdet og høre best løsning.

    butikken sa at idioti forsikring ikke følger mobilen den følger sim korte.

    forbrukerområdet sier at tiden på angre/klage på kjøpet er gådd ut, så eg står ikke lengre ansvarlig.

    men har noen forslag til deg da

    1 du kan årdne deg idiot forsikring så ha den lita stund så melde tlf stjålet eller knust.

    2 du kan sende den inn til privat iphone fikser som vill koste 399 etter som hvor i landet det er.

    uansett hvordan vei du tar så har du fått fungerende telefon fra meg til 1800kr.

    ligger fra 2400-2800 på finn.

    at mobil virker gjør den iallefall ikke, og svindle på forsikring er heller ikke meg! Jeg dro selv til Elkjøp og forhørte meg litt og dette går på garanti hvis den er under 1 år gammel og det 'var den ifølge selger' når jeg kjøpte den men nå er jeg itvil ettersom han ikke svarer på det når jeg spør... MEN ikke nok med det... Ifølge mannen på Elkjøp trudde han den IKKE kunne fikses påga bakdekselet er limt med superlim så forsikring vil ikke kunne ta dette på garanti påga det kan bety at mobilen er skrudd eller fikset på noe inni mobilen.. Altså jeg vet ikke? Jeg har bedt om kvit fra selger men får ikke svar på det. Jaja alt i alt, så har jeg fått en ikke fungerende tlf, som jeg har bet 1800kr for som jeg forlanger tilbake som jeg ikke får! Useriøst og dårlig gjort! Synd det ble slik... Så fra meg denne gang blir det ikke noen positiv kommentar!:/

  • #2
    Sliter med å få kontakt med fyren jeg også! Kjøpte en Phoenix Gold XS4600 som viste seg å havne i Steinkjer (Jeg bor på Ørlandet). Han svarte på PM en god stund, men ikke nå mere. Jeg gir han en liten stund til på å svare.

    Har du noe mobilnr til mannen?

    EDIT: Har fått PM, og han har vært på kurs og ikke hatt tilgang til internett. Trekker derfor det som står ovenfor. Sett bort fra kurstiden (2 uker) har jeg uten problemer fått svar på PM og sms fra torerik93.

    EDIT 2: Nå er jeg drittlei av å vente, og hele tiden få undskyldninger! Jeg har ventet på forsterkeren i 3 mnd, men det dukker aldri opp hentelapp, og han skylder på posten! Han sier han har fått sakspapirer fra posten for første feilsendte, men når jeg spør etter saksnr så slutter han å svare! Nok er nok for min del. Han sier han skal overføre pengene på Mandag, så de bør være på konto på Tirsdag/Onsdag. Har bekjente i Voss som vet hvor han bor, så entn blir det å hente forsterkeren eller pengene! Hvis du torerik93 leser dette, og ikke tror meg så send meg en PM så skal jeg gi deg hjemmeadr, biltype og skiltnr. Jeg vet til og med navnet på kjæresten din, som du bor hos.

    Den adressa du har oppgitt på finn.no annonsen her er feil!
    http://www.finn.no/finn/torget/annon...nkode=43169436

    Folk på forumet bør være OBS på denne karen!
    Last edited by Tommen; 15-09-2013, 23:09.
    VW/Audi ende-tusi-ast!

    Comment


    • #3
      Bumper denne med en 3 EDIT: pengene er mottatt, men det kom aldri noe saksnr som han påsto han hadde fått fra posten! Nå etter at pengene er kommet på konto, så påstår han at han har snakket med posten å får igjen forsterkeren. Hvorfor har han ikke gitt meg det saksnr fra starten av, så hadde han sluppet all negativitet fra min side?! Helt ærlig, så tror jeg dette var ett planlagt forsøk på å lure meg, men innså vell etterhvert at det var lite å hente! Det er som sagt snakk om veldig lite penger, men for meg så hadde jeg dratt noen hus bortom adressa som står i finn.no linken, hvor han holder hus hos samboeren sin, for å hentet enten penger eller forsterkeren! Det er ett prinsipp, man skal ikke lure folk..i allefall ikke en (meg) som fant ut alt om ham
      VW/Audi ende-tusi-ast!

      Comment


      • #4
        matsemann1,du får låne infoen til tommen,så får du kontakte hele slekten til torerik93,til du får igjen pengene dine
        volvo s60
        vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
        Member of VW Audi Club Norwegen

        Comment

        Working...
        X