Announcement

Collapse
No announcement yet.

Rexonix

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rexonix

    Jah, denne karen skulle vel hatt 3-4 tråder fra meg nå, men får lage 1 "stor" tråd i stedet:P Alt i alt, alle handelene som er blitt gjort med han har gått tottalt smerte fritt! Han har forskudsbet, jeg har sendt varer i oppkrav og ved en feil sendte jeg en vare kun med sporingsnr hvor jeg egentlig skulle sende i oppkrav! Denne ene feilen kunne kostet meg dyrt, men han bet meg dagen etterpå uten å nøle, så det sier vel sitt om han! Holdt kontakt jevnt, utrolig koselig kar som absolutt er å anbefale å handle/selge hos/til kan ikke annet enn å gi 10+/10 her! Takk for handelen(e) ;D

  • #2
    Kjøpte forsterker og noen sikkringer av meg, kan ikke annet en IGJEN å anbefale sterkt denne karen her! betaler rask og kontakten er det 0 problem med! Igjen en knall god handel som jeg må takke for!

    Anbefales på det sterkeste

    Comment


    • #3
      (bytte)handlet en stor forsterker med Rexonix, den ble sendt med en gang og var godt pakket inn. Så godt som strøken også Anbefales

      Comment


      • #4
        Igjen har det vært handel av en forsterker for denne karen! Jeg sendte forsterker 1uke før bet påga ferie og ble enige om at han skulle betale når han fikk lønn! Jeg stolte på det, og det viste seg å stemme! Har fått betaling, kommunikasjonen på topp og bare velstand! kan ikke annet enn å igjen gi tommel opp for en fin handel anbefales!

        Comment

        Working...
        X