Announcement

Collapse
No announcement yet.

nav

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • nav

    kunne faktisk ikke finne noen tidligere tråder av deg her nav?

    uansett, må bare takke for en strålende handel. sendte cd-spiller i oppkrav og denne ble hentet ut umiddelbart! strålende fornøyd, absolutt å anbefale!

    tipp topp tommel opp! B-)

  • #2
    Takk strålende fornøyd selv her
    2 loud

    Comment


    • #3
      Har handet masse av denne karen. Han lever ikke opp til navnet hvertfall (Nav).
      Alt er velstand
      It aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
      Sundown - Hertz - SPL Dynamics - Rockford Fosgate - Audison - Stinger - DC Power.

      Comment


      • #4
        Akkurat handlet mellomtoner av han
        Forskuddsbetalte og de dukket opp i posten et par dager etter, så veldig fornøyd

        Comment


        • #5
          Jeg, og sikkert en del flere var interessert i en stroker denne karen hadde for salg. Refererer til salgstråd:
          http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=18841

          Jeg fant denne rimelig fort så jeg skrev at jeg "tar'n". Endte opp med en budrunde, noe som er helt greit. Det går flere dager før vi får svar, om hvem som leder. Etter endt budrunde så får jeg PM om at jeg har vunnet budrunden med 1700,- mens høyeste bud var 1800,-. Jeg sender da en PM i retur å spør om høyeste bud var jo 1800,- ? Det blir stilt i godt over 1 uke, før han plutselig skriver i salgstråden, "Solgt for 2 uker siden ...bla bla bla..". Og det kommer tydelig frem at det er flere enn meg som var irritert, og som ikke hadde fått svar på PM, eller budene som ble gitt.

          IKKE en positiv tilbakemelding fra meg! Kommer ikke til å gjøre handler med denne karen i fremtiden.
          VW/Audi ende-tusi-ast!

          Comment

          Working...
          X