Announcement

Collapse
No announcement yet.

Engen Audio

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Korrekt, og nå har det gått 4 dager siden jeg sendte mail om at det var mangel på delefilter, 3 dager siden jeg purret. Dette er rett og slett for dårlig. Greit hvis det hadde fått 1-2 dager, men når det går 3-4 dager på et svar. Og når man i tillegg purrer, så er det dårlig, VELDIG dårlig.

    Beklager,Lars, det er nok siste gangen jeg i det hele tatt skal handle noe i fra deg. Du er dyktig å selge, men når det er snakk om retur, og klager, så gjemmer du deg.

    Skal også informere om at engenAudio var sist innom forumet den 08.10.09. Ergo 2 dager etter at klagen kom.

    Comment


    • #62
      Nå er saken mellom meg og Engen Audio løst

      Slik som jeg regnet med, så løste saken seg smartefritt, kjøperen av frontsettet får nytt delefilter, og nå er det liv og røre.

      Takk Lars igjen for du løste opp.


      Og til gamle, og nye kunder, selv om det jeg skrev, så løser han saken, alltids!

      Comment


      • #63
        Så bra at det løser seg.....
        Uten at jeg har fått noe inside-information,og hva som har skjedd mellom dere vet jeg at vi mennesker av og til både glemmer,har andre viktigere ting som skjer og ikke minst....Vi forhaster oss!!!! Noen ganger skulle ting ha skjedd igår....osv....

        Vel...Nok en gang... Kjempefint at det ordner seg....

        Bol
        No Windows-crap,just Mac Power

        Comment


        • #64
          Originally posted by Bassoflove View Post
          Så bra at det løser seg.....
          blablabla
          Bol
          Du bør vaske tastaturet ditt. Spesielt rundt "." knappen da den ser ut til å henge seg til stadighet

          Og Lars ordner nok opp i alt krøll som skulle oppstå!
          Jonas Tautra
          - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
          Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

          Comment


          • #65
            Hyggelig selger med mye kunnskap, som alltid er behjelpelig per telefon for oss som lurer på en del

            Comment


            • #66
              Originally posted by Han5y View Post
              Nå er saken mellom meg og Engen Audio løst

              Slik som jeg regnet med, så løste saken seg smartefritt, kjøperen av frontsettet får nytt delefilter, og nå er det liv og røre.

              Takk Lars igjen for du løste opp.


              Og til gamle, og nye kunder, selv om det jeg skrev, så løser han saken, alltids!
              Han fikk ikke nye delefilter, han fikk ett nytt sett i tilegg

              Nå har ikke jeg det helt store behovet for å legge alle mulige unnskyldninger og årsaker til at denne handelen har blitt som har blitt, men vi er skjønnt enige om at jeg har sviktet litt her og det er nå ordnet opp i på en god og ryddig måte.

              men hvis det er noen som er svært interessert så får de sende meg en PM så skal de få høre om mitt spennende liv .
              Mvh
              Lars Engen

              Comment


              • #67
                I såfall må du huske å fortelle uten bruk av bilder, Lars. Jeg har fortsatt mareritt om søndagsdaten du sendte bilde av.

                Comment


                • #68
                  Skjønner ikke hva du mener, har en trippeldate med de på søndag...
                  Mvh
                  Lars Engen

                  Comment


                  • #69
                    Erfaringer med Lars Engen

                    Vil bare melde fra at dette er en skikkelig ordentlig/seriøs kar.
                    Var en del tull med Adcom'en, men han rydda veldig flott opp!
                    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                    Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                    Comment


                    • #70
                      Hadde en reklamasjons sak med Engen, og kan bare si han var mer en behjelpelig hele veien, og alt ordnet seg fint.

                      Comment


                      • #71
                        Ja, var noe i den duren her også.
                        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                        Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                        Comment


                        • #72
                          handlet noen varer her fra han og var kjempe fornøyd : )

                          Comment


                          • #73
                            Kort spørsmål: Eksisterer firmaet Engen Audio fortsatt? Sendte en prisforespørsel på mail for en ukes tid siden og har ikke fått noe svar. Ferietid kanskje?

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by kane View Post
                              Kort spørsmål: Eksisterer firmaet Engen Audio fortsatt? Sendte en prisforespørsel på mail for en ukes tid siden og har ikke fått noe svar. Ferietid kanskje?

                              har du sett på produktene som er på sidene deres ? er jo utgått for xantall år siden :P
                              // Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
                              //94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
                              Mvh
                              Rune Kvaal

                              Comment


                              • #75
                                Originally posted by HLS View Post
                                har du sett på produktene som er på sidene deres ? er jo utgått for xantall år siden :P
                                Har ikke drevet med bilstereo på mange år så hvilke modeller som er aktuelle og ikke er faktisk helt ukjent for meg. Jeg så han hadde Soundstream og det har jeg ikke sett andre i landet som har så derfor tok jeg kontakt

                                Comment

                                Working...
                                X