Announcement

Collapse
No announcement yet.

Audun_W

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Audun_W

    Løsnings-orientert, god kommunikasjon, en førsteklasses selger!

    Anbefales!!
    VW Polo, 2010, 1.6 TDI OEM-style
    DLS Dynamat Varta Stinger Dynabel
    http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=17785

  • #2
    Den 30/4-2013 var avtalen i boks og jeg overførte 2000Kr og resten ble overført når forsterkeren var i mine hender.
    7/5-2013 Etterlyser jeg og spør om han har sendt siden det ikke har dukket opp noen ting. Får ikke noe svar enda jeg sender meldinger og prøver ringe før den 14/5-2013 . Da svarer han i melding at det har vært noe familiegreier og siden det har tatt så lang tid så får jeg 500kr i avslag etter prisen vi ble enige om. Jeg svarer da at dette er greit
    Siden da har jeg sendt meldinger prøvd ringe uten svar, hvor jeg sa at han kunne tilbakeføre de 2000 og selge til noen andre.
    Dette ble heller ikke besvart før jeg 1/6-2013 sa at politianmeldelse mandags morgen om jeg ikke hørte fra han
    Tidlig mandags morgen 3/6-2013 får jeg mms med norgespakke lappen hvor det står at den er sendt fra han sitt navn til mitt navn. Jeg ser ikke esken eller lignende
    Siden da har jeg sendt meldinger osv men ikke hørt noen ting.
    Og fremdeles ikke fått forsterker eller tilbakeført de 2000kronene.

    Comment


    • #3
      Den 30\7-2013 ble det tilbakeført penger til min konto. Ble også overført 500,- ekstra siden det tok tid og etc.
      Dette er noe jeg virkelig satte pris på

      Comment


      • #4
        Takk for nok en handel Audun!

        Møter meg på veien, så jeg sparer tid og drivstoff (var ikke en del av avtalen prismessig en gang, så var på hans initiativ).
        God pris, subben var i god stand, pakket i originaleskene.

        2 tomler opp!!
        VW Polo, 2010, 1.6 TDI OEM-style
        DLS Dynamat Varta Stinger Dynabel
        http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=17785

        Comment

        Working...
        X