Announcement

Collapse
No announcement yet.

Installbay

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Jeg støtter oppunder alt Dumbazz sier!

    Odd Ove er veldig behjelpelig, både i forkant og etter salg, og det skaper en veldig betryggende og fortroende holdning
    Kjappe sendinger og ikke minst gode priser!
    Bare og handle av denne karen
    VW Corrado - Prosjekt bil
    Mitsubushi Lancer - Bruksbil
    It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
    I´m BANKRUPT - A G60 owner

    Comment


    • #32
      Originally posted by Oekern View Post
      Jeg støtter oppunder alt Dumbazz sier!

      Odd Ove er veldig behjelpelig, både i forkant og etter salg, og det skaper en veldig betryggende og fortroende holdning
      Kjappe sendinger og ikke minst gode priser!
      Bare og handle av denne karen
      Takker å bukker!
      Det er en fryd å ha kunder som deg

      Comment


      • #33
        J.T

        har akkurat gjennomført en byttehandel med J.T her på forumet og når pakken kom frem i posten så ting meget bra ut, godt innpakket med papirer og alt på stell.
        meget fornøyd med tilstanden som også var nøyaktig som fremstilt fra hans part.

        så får vi satse på at han også blir fornøyd når pakken lander hos han over påsken
        Last edited by GENEXXA; 02-07-2010, 00:50.
        Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

        Comment


        • #34
          Kjøpte et par ting av Installbay. Litt problemer med å få betalt da jeg ikke har kort. Men Pål fant løsning,og det setter jeg STOOOOR pris på.
          Hadde det ikke vært for aska i lufta hadde jeg nok hatt de tingene kjapt.

          Men tommel opp for Installbay
          No Windows-crap,just Mac Power

          Comment


          • #35
            Har vel blitt noen flere handler etter denne tråden ble laget, Installbay skuffer aldri! Topp kvalitet på det de selger av støping/plasting, trekking og forbruksmateriell

            Topp noch

            Comment


            • #36
              J.T.

              solgte en del LED lys til han og fornøyd, kjapp betaling og god komunikasjon
              Last edited by GENEXXA; 02-07-2010, 00:31.
              '97 VW Caravelle 2,4d
              Alpine | Dynabel | Installbay

              Bilstereoprojekt | Generelt resten av bilen

              Comment


              • #37
                Installbay Sør/oddove

                Kjøpte en Audison LRX 4.5 utstillingsmodell til en meget hyggelig pris. Upåklagelig kommunikasjon og service. Forsterkeren var akkurat som beskrevet. Meget fornøyd!
                Audison LRX 4.5 | B2 Audio AC12 | Div. Monster Cables, Macrom, Audio Quest, Stinger |

                Citroën Xantia prosjekt:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=11964

                Comment

                Working...
                X