Announcement

Collapse
No announcement yet.

ymer34

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ymer34

    Handlet et par MTX 15" med han, betalte på forskudd og dem ble sendt med en gang han fikk pengene
    på konto. dem kom i orginal eske. rask og ryddig handel.
    Ble også enig om en byttedeal med han. satt og pratet i over 3t på tlf. virker som en meget hyggelig kar.
    Etter min erfaring så er han sterkt ANBEFALT.
    Last edited by bmw520; 26-08-2011, 13:24.
    Ronny Karlsen
    02 BMW 525D M-Sport. Potensiell lydbil igjen
    96 Audi A4 1.8TQ Gatebil.
    Prosjekt bilstereotråden Gamle bilen:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704

  • #2
    Lener meg på denne jeg også. Ypperlig kar som er til å stole på. Gjorde en veldig bra byttehandel med han, der jeg tror vi begge to ble veldig fornøyd med resultatet. Alt pakket i original forpakning, kom fram helt og pent. Anbefales.
    Sture Vedal

    Comment


    • #3
      Handlet en Kicker forsterker av han, sendte som avtalt og ingen problem. Anbefales!

      Comment


      • #4
        ymer34

        Tommelen opp!

        Kjøpte to batterier av meg, pengene på konto som avtalt - ikke noe tull.. :-)

        Comment


        • #5
          Samma her, kjøpte noen diode pærer av han, sendte i går, fremme i dag
          Lars Ole Spitalen
          bruks/stereobil: audi a6 2,5tdi avant
          anlegg: DD, mtx, kenwood
          skrur de meste for de fleste:P ta kontakt

          Comment


          • #6
            Kjøpte dsp og rux av meg, penger inn på konto etter avtale, supert anbefales
            VW Golf 4
            Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
            Simen Sormbråten

            Comment


            • #7
              kjøpte en cv 15" av han,blei sendt samme dag som han fekk pengane... den var godt pakket inn også..anbefales
              alpine-kenwood-helix-magnat-jbl-mtx-usamps-macrom-cadence-rf-pioneer-gas
              99 honda accord - 97 honda civic tic - renault kangoo 05
              kim ole græsdal

              Comment


              • #8
                viss dere søker litt, så ligger det en tråd om han her fra tidligere da, dumt å ha fler tråder på personer. Men det er min mening da. beklager OT
                http://www.bilstereoforumet.no/showt...ghlight=ymer34
                Ronny Karlsen
                02 BMW 525D M-Sport. Potensiell lydbil igjen
                96 Audi A4 1.8TQ Gatebil.
                Prosjekt bilstereotråden Gamle bilen:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704

                Comment


                • #9
                  Slo sammen begge trådene
                  Runar E. Olsen ~ Moderator
                  Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                  http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

                  Comment


                  • #10
                    Solgte han soundstream xxx og re xxx med avbetalings ordning. Alt har gått fin fint. Fungerer detta. Skal tilføye at jeg ville teste utstyret og i etterkant spurt om han har testet, men det ble ikke gjort. Så ikke nebb om det ikke står til forventningene om noen mnd lykke til. Tommelen opp

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Morten Pettersen View Post
                      Solgte han soundstream xxx og re xxx med avbetalings ordning. Alt har gått fin fint. Fungerer detta. Skal tilføye at jeg ville teste utstyret og i etterkant spurt om han har testet, men det ble ikke gjort. Så ikke nebb om det ikke står til forventningene om noen mnd lykke til. Tommelen opp
                      jaddajadda.....subben er testa og funka noe helt banalt:-D ampen blir testa i løpet av uka nå......
                      Remi Lilleng

                      Comment


                      • #12
                        Kjøpte en del lysstæsj av ymer34, SOLID pakket inn, rask handling etter at pengene var på hans konto.

                        ANBEFALES!

                        2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

                        Comment


                        • #13
                          Kjøpte en Audison forsterker av denne karen, og selv om jeg dro han opp fra stranda i dagens finvær, var han like blid og ba meg til og med på kaffe

                          Kjempekar!

                          To tomler opp!
                          VW Polo, 2010, 1.6 TDI OEM-style
                          DLS Dynamat Varta Stinger Dynabel
                          http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=17785

                          Comment


                          • #14
                            Handla ett par subwoofere av han nå i uka.. Ikke noe å klage på, ei heller prisen!
                            Øyvind Kalbækken

                            Alpine F#1, Mosconi, Scan-Speak Revelator, Soundstream XXX-15, Supra, Connection, Northstar.

                            Comment


                            • #15
                              byttet subber med han kan virkelig anbefale denne karen.
                              hyggelig og artig kar, ville tilogmed møte meg i strømstad tommel opp
                              Mvh Tony Andrè
                              Alpine Focal B2 Audio Pioneer dynaBel
                              Opel Astra G 1999 Stv bilstereo prosjekt

                              Comment

                              Working...
                              X