Announcement

Collapse
No announcement yet.

Judys Bilstereo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Judys Bilstereo

    Kjøpte en Kenwood KDC6047U for en liten stund siden og er rett og slett kjempe fornøyd
    Mvh
    Ole Heen

    Link til kjøp og salg feedback tråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=15926

  • #2
    Må si meg veldig enig..

    Prikk fri handel, ble sendt når han sa han skulle..

    Var litt tull med ene frakt selskapet, har egentlig forsatt ikkje fått beskjed om at det er kommet en pakke til meg..
    Men dette har jo absolut ingenting med Judys Bilstereo å gjøre..

    Comment


    • #3
      Kjøpte en DLS Bassremote av Judys.
      God kommunikasjon oss imellom. Værre var det med importøren av DLS. Tok evig lang tid for de og sende den til meg. Men det skal ikke Judys belastes for.
      Runar E. Olsen ~ Moderator
      Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
      http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

      Comment


      • #4
        Slenger meg på her, kjapp å fin Handel,
        Godt pakket inn var varene og
        Lars Ole Spitalen
        bruks/stereobil: audi a6 2,5tdi avant
        anlegg: DD, mtx, kenwood
        skrur de meste for de fleste:P ta kontakt

        Comment


        • #5
          kjøpte noe varer til jul, kjempe fornøyd med handlen

          Comment


          • #6
            Har kjøpt en kasse på bestilling fra Judys Bilstereo, i tillegg til at han har lagd noen MDF ringer til mellomtonene og støpt diskantene inn i A-stolpen min. Absolutt fornøyd med arbeidet som ble gjort, i tillegg til servicen. Da han var ferdig med kassen, så benyttet han muligheten, i anledning av en familietur, til å levere den personlig. (Jeg bor i Kristiansand, han i Tønsberg). Han brukte litt tid på å fullføre a-stolpene, men jeg hadde ikke hast og ga heller ikke uttrykk for at det måtte gjøres raskt.

            Alt i alt veldig fornøyd med handelen med Ole Petter, og har ingen problem å anbefale han videre
            Ford Mondeo '04
            B2 Audio Mono - B2 Audio AC12 - Hertz MLK2 - Cadence Z4000 - Pioneer 7200SD

            Comment


            • #7
              Ps: Han bor i Skien Ca en time syd for Tønsberg:P
              Citroen ZX 2.0 16v

              Comment


              • #8
                Heh, litt sløv i går. Har til og med vært innom og hentet en kasse til en kompis hos ham, så jeg burde vite det haha.
                Ford Mondeo '04
                B2 Audio Mono - B2 Audio AC12 - Hertz MLK2 - Cadence Z4000 - Pioneer 7200SD

                Comment


                • #9
                  Kjempeservice, god kontakt hele tiden, fikk t.o.m dyrere signalkabler enn jeg bestilte for samme pris.
                  Anbefales

                  Comment


                  • #10
                    Fikk et godt tilbud på et komponentsett hos dem, men ble aldri å kjøpe dette settet da.

                    Da jeg endelig skulle kjøpe, fikk jeg et nytt godt tilbud. Varene brukte normal lang tid i posten (altså det gikk 1 dag fra jeg bestilte til pakken var i postens system og rot.) Varen var godt pakket inn, og det var ingen ting å utsette på service eller varen.
                    [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                    Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

                    Comment


                    • #11
                      Var så heldig å bli sponset med litt strømkabel, eg betalte riktignok frakt, pakken ble sendt når kroner ankom kontoen hans

                      Fremtidige handler vurderes sterkt fra Judys Bilstereo, ihvertfall med tanke på kundevennlighet, service og god kommunikasjon!

                      To tomler opp!!
                      VW Polo, 2010, 1.6 TDI OEM-style
                      DLS Dynamat Varta Stinger Dynabel
                      http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=17785

                      Comment


                      • #12
                        Kjøpte mosconi 200.4 av denne karen og er MEGET fornøyd med handel! forsterker i veldig bra stand og sendte dagen etter motatt betaling! Tusen takk for handelen mr!

                        ANBEFALES++++++

                        Comment


                        • #13
                          Anbefales+++
                          Pioneer - McIntosh - Brax - StP - XS Power - LIB

                          Comment

                          Working...
                          X