Announcement

Collapse
No announcement yet.

Defus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Defus

    Kjøpte et Alpine frontsett av denne karen. Betalte på forskudd, uten at det gjorde at jeg mistet nattesøvnen.
    Mottok pakken helt i tråd med hva som var avtalt på forhånd. Må få tilføye at selv om elementene ikke kom i orginalemballasje,var de pakket omhyggelig inn med polstringer og papp på alle bauger og kanter. Kunne godt ha sendt en 1 års gammel baby i den innpakninga. Kort sagt, en voksen mann å handle med.
    Raymond Pedersen

    Byggebil er en 97 Subaru Impreza. Alpine,Pioneer og Macrom utstyr under testing.
    Tar det som det kommer, og løser det som det går.

  • #2
    Kjøpte 2stk RE SE 12" subwoofere av han. Han hadde ikke orginalembalasjen. Så han bygget 2stk trekasser til disse elementene. Dette var imponerenede. For elementet satt som støpt inni denne trekassen og var skrudd godt fast. Så Defus kan jeg anbefale!

    Hyggelig å snakke med og produktet var i utmerket stand som beskrevet. Så dette er en god selger

    Comment


    • #3
      Kjempestødige karer dette her, hyggelig personlighet og pliktoppfyllende!
      [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
      Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

      Comment


      • #4
        Originally posted by Defus View Post
        Kjempestødige karer dette her, hyggelig personlighet og pliktoppfyllende!
        Splittet personlighet?
        Handlet med degselv igjen?
        Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
        [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
        Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

        Comment


        • #5
          Jeg refererte til kjøperne
          [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
          Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

          Comment


          • #6
            Har handlet med Defus, Jeg forskuddsbetalte, og fikk tilsendt forsterker og beskrevet tilbehør( godt innpakket Defus umiddelbart. Pålitelig og meget engasjert i billyd denne karen.

            Comment

            Working...
            X