Announcement

Collapse
No announcement yet.

zr900turbo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by JL Audio 13w7 View Post
    Bra han har ordnet opp etter seg da :P Regner med at du ikke hadde tenkt deg på kaffe besøk akkurat?
    Hva han hadde servert vet jeg ikke, men jeg er ganske prinsippfast og henter det folk ikke betaler for!
    Nå hører det med til historien at jeg _aldri_ har blitt lurt før og regner med at dette var et engangstilfelle.

    Mvh
    Dag Johansen
    "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

    Comment


    • #17
      Er rart folk ikke tør å lure deg da.. Svær snekker som FAKTISK reiser 70 mil for å hente noe som ikke er betalt

      Når jeg tenker meg om, så skylder jeg deg penger OG har stikksaga di fremdeles :s *redd*
      www.eirikaspaas.com

      Comment


      • #18
        Originally posted by Eirik Aspaas View Post
        Er rart folk ikke tør å lure deg da.. Svær snekker som FAKTISK reiser 70 mil for å hente noe som ikke er betalt

        Når jeg tenker meg om, så skylder jeg deg penger OG har stikksaga di fremdeles :s *redd*
        Så det er derfor du aldri er hjemme for tia..... *snøft*

        Mvh
        Dag Johansen
        "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

        Comment


        • #19
          Hmm så det du sier er at hvis jeg vil ha besøk så er det bare å lure deg så får jeg et stykk festlig mannebein på døra? Hmm intermaresting....
          Tor Martin Ølberg
          - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
          Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

          Comment


          • #20
            Flott det ordna seg Dag.
            Å hahahahhaha,ikke vært kos med en illsint snekker ute på dørtrampen? :P
            ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
            Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

            Comment


            • #21
              Joda, må bare få han i det rette humør haha. Synd jeg ikke er homo da
              Tor Martin Ølberg
              - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
              Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

              Comment


              • #22
                Da er pengene på konto, han har beklaget og denne saken er ute av verden.
                Evt. handel med denne karen burde foregå med forskudsbetaling!

                Mvh
                Dag Johansen
                "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

                Comment

                Working...
                X