Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trekking , vinyl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trekking , vinyl

    Skulle trekke dørtrekka mine. Kjøpe meg sprøyte på feiltema , å når jeg skulle sprøyte limet kom det for det første nermest ingen ting ut , å det som kom ut kom i en konsentrert stråle nesten rett opp :P

    Spørsmålet er , er dysa for lita , eller er limet for tjukt? Kan ikke se for meg at det er så veldig lurt å tynne ut limet..

  • #2
    Hvilken sprøyte kjøpte du? Den blå med plastikkoppen har to skruer man kan skru på for å fikse strålen..

    Ta først og test på papp.. Så justerer du strålen
    www.eirikaspaas.com

    Comment


    • #3
      Originally posted by Eirik Aspaas View Post
      Hvilken sprøyte kjøpte du? Den blå med plastikkoppen har to skruer man kan skru på for å fikse strålen..

      Ta først og test på papp.. Så justerer du strålen
      Du mener den med matekoppen/beholderen stående oppå sprøyta? Den var utsolgt..

      Jeg tømte tilbake limet i koppen sin , å fylte matekoppen med tynner for å rense sprøta , strålen så ypperlig ut da. Prøvde å justere både trykket å stråleformen eller hva det heter. var litt dumt dette :/

      Å pensle limet blir ikke bra synes jeg. Mer jobb og. Kan legge ut bilde av sprøyta

      EDIT : Bilde..



      Dysa som står i er Ø1.4mm. vet ikke hva dere andre bruker?? Limet var casco kontaktlim super 9M eller noe i den duren
      Last edited by Jobbe88; 22-03-2010, 23:39.

      Comment


      • #4
        Kan være at limet er bittelitt for tykt om du ikke får det til etter en justering

        Hva slags lim har du kjøpt?
        Mvh Tony
        - The only road to take is perfection itself

        Comment


        • #5
          Originally posted by Typhon View Post
          Kan være at limet er bittelitt for tykt om du ikke får det til etter en justering

          Hva slags lim har du kjøpt?
          Dette limet! http://bildebank.jernia.no/webshop/66334566.jpg

          Comment


          • #6
            Er nok ikke umulig at det er for tykt altså!
            Mvh Tony
            - The only road to take is perfection itself

            Comment


            • #7
              Da må dysa være for lita , eller jeg rørte limet for dårlig.. Lyst til å få til trekkinga selv og egentlig. Kjedli å lage seg dørtrekk å ikke få til å trekke dem selv. Blir liksom så halvgjort da..

              Comment


              • #8
                Installbay sitt røde kontaktlim er egnet for sprøytebruk sånn btw, selv med standarddysa
                Mvh Tony
                - The only road to take is perfection itself

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Typhon View Post
                  Installbay sitt røde kontaktlim er egnet for sprøytebruk sånn btw, selv med standarddysa
                  ja , sett mange bruker det. men er så kjedelig å betale mer i frakt enn hva man handler for. Kjøpte meg akkurat turbo på ebay, kosta 950kr , ble totalt 2400 :P

                  ikke at det blir så voldsomt her men , er så enkelt å dra handle casco da de har det overalt.. Men må vel prøve engang til , funker ikke d er det jo bare å bestille fra IB.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Typhon View Post
                    Installbay sitt røde kontaktlim er egnet for sprøytebruk sånn btw, selv med standarddysa
                    Er ikke noe problem å bruke det klare limet til IB i sprøyte eller
                    Men slet litt med denne sprøyta fra Biltema selv...
                    Den blåe med overliggende beholder er faktisk mye bedre
                    Mvh.
                    Bjørnar Kristiansen
                    BK Caraudio
                    48059681

                    Comment


                    • #11
                      Så jævlig typisk at den var utsolgt ..

                      Comment

                      Working...
                      X