Announcement

Collapse
No announcement yet.

dynaBel DY9815

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • dynaBel DY9815

    Skal bygge kasse til en DY9815. Trenger litt hjelp med porten da mine skills til å regne ut port ikke her helt 100% for å si det sånn

    Kassen blir på 120 liter. Fronten blir 40cm brei , så da bør antaglivis porten være 40cm brei hvertfall.

    Men hvor lang må den være,og hvor høy? Ser at de fleste også har en 90grader på porten , dette er fordi kassen ikke er dyp nok til å få lang nok port eller?

    Tuning frekvensen var ment at skulle bli 35 hz.

    Ble kansje litt mye spørsmål på en gang , men uansett , takknemelig for svar

  • #2
    På dynabel.no har de kassetegninger og portstørrelser til disse elementene.

    Comment


    • #3
      Kan legge ut dette med det samme , prøvd meg litt med probox. Om dette stemmer vet jeg ikke så fint om noen kan bekfrefte om dette er riktig , eventuelt veilede meg litt om det er feil.

      Comment


      • #4
        Originally posted by Elutstyr.no View Post
        På dynabel.no har de kassetegninger og portstørrelser til disse elementene.
        Der er det vel meninga å bruker rør å kasse på 80 liter , ser for meg det er litt lite?

        Comment


        • #5
          Kan vel legge til hva jeg kom fram til. Kassevolum , 120liter. Port : Bredde 40cm , høyde 5cm,dybde 22,5 cm og 90graders knekk på ca 5-6cm. Skal gi en tuning på 35hz.

          Comment

          Working...
          X