Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nye pioneer 5,25" høyttalere, søppel?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nye pioneer 5,25" høyttalere, søppel?

    Hei!

    Kjøpte forleden et par av disse her på bilxtra..
    Har en slik spiller fra før....

    Syns det er det jævligste jeg har hørt noensinne for 800kr.....
    Har noen pioneer 4" bak også, syns de låter helt jævli de og... nesten ikke noe lyd og når man begynner å skru opp bittelitt så skurrer/vrenger det med en gang...

    Er det fordi jeg mangler amp imellom? evt delefilter? Er jo 2 veis coax....... Men hadde ærlig talt forventa noe bedre... hmm....Hvis det er noen referanse så satt det et par med 25w nokia-pappdrit høyttalere forran før.. dem er det nesten så jeg vurderer å gå tilbake til.............................
    alt det står i en BMW E36 med originale ledninger.. med unntak av subkabler.. hvor jeg da har trukket signalkabel fra sub out på spiller til en aktiv alpine subber baki...

    takk

    Mvh
    Iceybear
    Last edited by Iceybear; 12-10-2009, 16:51.

  • #2
    prøv å handle deg en forsterker du
    www.eirikaspaas.com

    Comment


    • #3
      Ok, vil det løse problemet med skurringa eller bare gi mer trøkk og mer skurr? hehe
      noen som har noe rimelig rundt vestfold området? har ikke all verden "student" som jeg er
      takker for alle svar : )

      Comment


      • #4
        Stikk innom hos oss så skal vi nok finne ut hvorfor det skurrer og har også rimelige og gode forsterkere

        Comment


        • #5
          Åssen spiller har du da? Jeg fikk relativt god lyd i høytalerne mine uten forsterker, ble selvsagt bedre med forsterker men spilte langt bedre enn orginalt. Men det var med en 9887, om det er en gammel spiller så stiller vel saken litt annerledes.

          Comment

          Working...
          X