Announcement

Collapse
No announcement yet.

Frontsett, støpe med polyester. Hjelp.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Er slik som du har gjort her http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=610&page=25 jeg har gjort, bare at jeg har ikke lommen der, støpte igjen hele greia. Du kan da neppe ha noe mer volum en meg bak de høytalerne der, om du ikke har laget hull i selve dørpanelet i bakkant da?

    Comment


    • #47
      selvfølgelig har jeg hull i bakkant.. tett hull fra dørlommen inn til selve døra.. og selve døra er tettet med dempemateriale og glassfiber..
      www.eirikaspaas.com

      Comment


      • #48
        Diskantene har jeg tenkt å ha i speilhusene, hvordan anbefales det å støpe dem, og hva kan bruke som mal? Trekker man dem med stoff akkurat slik som man gjør på dører eller?

        Comment


        • #49
          Faen, nå er det enda mer tull her. Virker som om delefilteret har kvelda, monterte opp alt idag og høyre diskant spilte ikke, var bare litt spraking eller lav/dårlig lyd. Det er ikke selve diskanten siden jeg testa den på den andre siden og da spilte den helt fint. Er heller ikke noe med signalet eller forsterkeren for midbassen spiller som den skal. Eneste jeg har gjort med delefilteret er å demontere det for å ha det i garasjen i noen dager for så og koble det opp igjen, og nå er det noe galt. Virker nesten som det er dårlig kontakt eller noe men er usikker.

          Skal undersøke mer når jeg kommer hjem men er jævli stress å få ut delefiltrene da jeg må av med hele dørpanelet og skru ut selve lommen for å komme til...

          Noen som aner hva det kan være? Eller er nytt delefilteret eneste utvei? Har ikke mulighet for aktiv deling med det oppsettet jeg har nå...

          Comment

          Working...
          X