Hei, har akk montert anlegg i bilen min nå, pioneer deh-x6600bt mener jeg, Harman Kardon CA-470 4 kanals forsterker, og lagt opp 2.5mm2 strømledning til spiller, 2.5mm2 jordingsledning til spiller, 16mm2 strømkabel og jording til forsterker! og jeg har prøvd 6 forskjellige signalkabler både forskjellige plasser og en lagt ut vinduet og inn bak men det er forsatt støy fra dynamoen når bilen går, og ubehagelig suse/skrurre/snølyd med bilen av, lyden blir enda værre om jeg tar ut den ekstra jordingen jeg la til i "karosseriet" på spilleren, så det hjelper litt ihvertfall, har prøvd å legge en jordingskabel rett på rca jordingen, da blir det helt stille! hva som kan gjøre dette? noen erfaringer/tips/råd ? Takk for svar og hjelp!
Tusen takk! skal teste spilleren i en annen bil bare for å være sikker! hvordan vet jeg hvilken verdi sikringen har? hvordan ser den eventuelt ut? Tusen takk for bra svar!
skal se hva jeg får gjort, vil først avdekke hvorfor det forsatt støyer i bilen med en annen spiller i! det som er så spesielt! har liksom prøvd så mye rart men ingenting hjelper untatt å jorde rcaen rett i karosseriet på spilleren!
Comment