Announcement

Collapse
No announcement yet.

Klatt med sub

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Klatt med sub

    Hei!
    Har sett inn litt anlegg i den gamle slitne firmatralla,en Hiace,har hatt en dobbel boss Phantom 12" baki og Pioneer 6'5 i kasse limt på plexiglasset samt boss 6,5 komponent sett i dørene,men det som skulle være litt billig netthandel og finn.no lyd til fra jobb blei fort til bare må ha mer!
    Vekket gamle minner fra ungdommen med en focus med mtx konkuranse element og 4000w ma blokk å en hyggelig kar som plukket opp skilte mitt på veien å fulgte meg hjem for å levere det,men til saken,jeg bestilte så en polk db1222 dobbel 12 som jeg fikk i går,slengte ut boss subbene og kopla til de nye,funka fjell di,justerte ned bass for inspilling uten å ødelegge noe,starta bilen i dag å de funka like fint,men så kom problemet,bilen sto parkert ca 4 timer så når jeg starta opp var all bass vekk,kunne høre en vag bass og kjente elementene dirret litt,men det var alt,kopla av strømmen på batteriet,sjekka alle koplinger,satte på strøm igjen å målte spenning på strøm/jord å det var stabilt på 14,3v,målte motstand på høyttalerkablene og de viste 0,14.
    Har noen noen anelse om hva som er galt?
    Har kontaktet butikken men har ikke fått noe svar ennå.
    Takker for hjelp !!!

  • #2
    Tok du subben ut av kassa og sjekket den uten at noen kabler var tilkoblet?
    Mathias.... Soundman is alive
    Acting normal for some time, but it was so booooring, i went back to be myself.
    Gammel 124-drosje,Clarion ADCS-1, McIntosh amp(s), JBL GTi 408 og 600, og 2 GTi 1200. Loud & clear

    Comment


    • #3
      Nei har ikke jort det enda,håpet på om noen hadde noen formening om hva det kan være før jeg tar noe ut selv i tilfelle det skulle bli en reklamasjonsak,blir til tider vanskelig med reklamasjon om man rører "innholdet selv" har jeg erfart.

      Comment

      Working...
      X