Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hjelp til demping av dører og montering av frontsett.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hjelp til demping av dører og montering av frontsett.

    Skal bytte ut orginalhøytalerne i bilen og tenkte samtidig og dempe dørene for å få mer trykk i midtbassen. Har lest litt tidligere i prosjekttråder og sett hva andre har gjort osv, men de fleste trådene er gamle og det har kommet nye produkter osv så er egentlig ganske grønn på hva jeg trenger og hvordan det bør gjøres.

    Hva skal egentlig til for å eliminert vibrering i dørdeksler samt lage litt mer trykk for midtbassen? Holder det med en pakke http://bilstereosenteret.no/products...-coat-2m-bulk2 for 2 dører?

  • #2
    Merkelig at faktisk INGEN har svart her. Jeg kjøpte en pakke med silent coat, 4m2, og har til nå dempet begge fremdørene (dobbelt lag bak midbass), og hele ytterplata i bakluka mi (VW Touran), å har vell enda igjen 20-22 ark av totalt 40 ark. Så 2m2 holder fint til 2 dører😃 Har vært ute av bilstereoverden selv i mange år, ikke drevet noe særlig på med det siden 2007. Har fått igjen litt av gnisten nå. Jeg har kjøpt meg Blam Live 165.85 frontsettet, hos Bilstereosenteret.no å er greit fornøyd med det. Har ikke fått koplet opp på forsterker enda, men planlegger å få gjort det til helgen, så kan komme med oppdatering etter det.
    VW/Audi ende-tusi-ast!

    Comment


    • #3
      Frontsettet er nå koplet opp på en Audison Lrx 4.1k å lyden ble som natt og dag på cd-spiller (naturlig nok). Svært imponert over Blam!
      VW/Audi ende-tusi-ast!

      Comment

      Working...
      X