Announcement

Collapse
No announcement yet.

Strøm i ledninger, spiller får ingen strøm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Strøm i ledninger, spiller får ingen strøm

    Kjøpte meg bil (Audi 100) for en tid tilbake, og skulle sette inn min gamle spiller (Eltax 550), som har funket fint i mine to forrige biler. Denne gangen funker den ikke.. Det er rett og slett ingenting som skjer. Får ikke opp noe på skjermen (som vanligvis har klokke visende når spilleren er i av-modus)
    Det har blitt testa flere spillere, og ingen virker. Er satt i splitter ny ISO-kabelsak. Ledninger er testet, og det er strøm der (og jording, for den saks skyld), så "den skulle ha funket", ifølge en på den lokale Euronicsen.
    Noen ideer om hva som kan være feil?
    Last edited by Reila; 20-04-2015, 15:09.

  • #2
    Du har spenning, men det er jo ikkje sikkert at du har nok strøm til å drive spilleren.

    Du er vel klar over at du trenger 2 stk 12v til spilleren? Gul skal til batteriet, Her går hovedstrømmen og denne har med minnet å gjere.
    Rød ledning skal til tenning. Dette er remote til spilleren. so den kan skru seg av og på med tenningen.

    Skal eg montere ny spiller i ein gammel bil, so bruker eg å legge opp ny jord og 12v ifra batteriet. Det går vanligvis lett på gamle biler

    Comment

    Working...
    X