Announcement

Collapse
No announcement yet.

Forsterker trekker mye strøm når bilen er av.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Forsterker trekker mye strøm når bilen er av.

    Hei!
    Har hatt et problem med at bilen blir fri for strøm etter et par dager uten bruk.
    Etter mye søking på google har jeg kommet fram til at det er forsterkeren som trekker strøm.
    Med +ledningen til forsterkeren i, trekker bilen 3.0A, og uten 0.1-0.2A.
    Har forsøkt å ta av remoteledningen uten at det nyttet (den er koblet til spilleren og alt har virket utmerket før)
    Så, er det noen som har noe tips? Er forsterkeren ødelagt? Har ikke så lyst til å må lage en hovedstrømsbryter på denne...men det er kansje siste utvei.

    Synes det er merkelig at forsterkeren trekker strøm når den er av...er jo ikke grønt lys som det er når den står på...

    Takker for alle innspill =)

  • #2
    Det samme skjedde med meg når jeg hadde koblet både pluss og minus på spiller til batteriet. Når jeg koblet det riktig med gul til batteri og rød på tenning så forsvant problemet fant aldri ut hvorfor det var sånn
    Mvh Tony
    - The only road to take is perfection itself

    Comment


    • #3
      Hm, forklarer et problem jeg hadde back in the day, men da var stort sett alt koblet feil på spilleren. (Ikke jeg som hadde koblet, faktisk en butikk.)
      [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
      Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

      Comment


      • #4
        Vil det si at det er trekt opp egen kabling til spiller og ikke brukt orginalkabling?

        Comment

        Working...
        X