Announcement

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 b5 anlegg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Audi A4 b5 anlegg

    Har tenkt å innstallere anlegg i bilen min. Det jeg vil ha er: 2 fronthøytalere, 2 bak i hattehylla, en forsterker og en sub, samt 1 spiller med bluetooth og dag radio. Skal ikke ha noe voldsomt anlegg, men ett som gir grei lyd og som det er litt bass i.


    Er usikker på hva jeg bør ha, og hvordan det bør være. Tenker da mest på hvor mange Watt forsterkeren og suben bør være på, str på høytalerne bak og foran. Skjønner ikke helt hvordan jeg skal få målt opp de som sitter i døra, noen som har samme bil og vet hvor store de er? Lurer også på hvordan jeg skal få demontert de som allerede sitter, ser ikke noe skruer eller noe.
    Vil helst ha av typen Kicker, siden jeg kjenner en som driver med import av de. Og da kan jeg få det ganske billig. Så rams opp tips! Takk på forhånd!

  • #2
    Vil du ha kicker, tar du kicker jeg ville gått for en 5 kanals forsterker, da hadde du drevet alt med denne.

    Ellers har ikke satt så mye å si, men de som driver med dette vil sikkert klare å sette sammen noe fint for deg rundt denne fem kanaleren.

    Kan de skaffe noen andre merker? Hvor mye har du lyst å bruke på det?
    Last edited by Defus; 14-09-2014, 19:14.
    [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
    Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

    Comment


    • #3
      Originally posted by salve View Post
      Har tenkt å innstallere anlegg i bilen min. Det jeg vil ha er: 2 fronthøytalere, 2 bak i hattehylla, en forsterker og en sub, samt 1 spiller med bluetooth og dag radio. Skal ikke ha noe voldsomt anlegg, men ett som gir grei lyd og som det er litt bass i.


      Er usikker på hva jeg bør ha, og hvordan det bør være. Tenker da mest på hvor mange Watt forsterkeren og suben bør være på, str på høytalerne bak og foran. Skjønner ikke helt hvordan jeg skal få målt opp de som sitter i døra, noen som har samme bil og vet hvor store de er? Lurer også på hvordan jeg skal få demontert de som allerede sitter, ser ikke noe skruer eller noe.
      Vil helst ha av typen Kicker, siden jeg kjenner en som driver med import av de. Og da kan jeg få det ganske billig. Så rams opp tips! Takk på forhånd!

      Da ville jeg hørt med han du kjenner som importerer. Han burde vel lage et komplett anlegg for deg. Siden du bare vil ha kicker. Ser du bor i kr sand, Du har judys bilstereo som holder til i kr sand også. Er utrolig bra service der Og meget god kompetanse.


      mvh kim

      Comment

      Working...
      X