Announcement

Collapse
No announcement yet.

Skal skjære ut noe i mdf med vannskjæring, trenger du noe?:)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Skal skjære ut noe i mdf med vannskjæring, trenger du noe?:)

    Hei, har en plate med 22mm x 1.2m x 2.4m mdf.. Skal skjære ut noe med vannskjæring.. Lurer på om noen trenger noe? skal bruke ca halve platen selv, så om noen trenger noe så skrik ut! Flere vi er, jo billigere blir de.
    Holder til ikke så langt unna Molde/Ålesund og sender mot du betaler frakt

    Sent from my C6903 using Tapatalk
    Zero at the moment!

  • #2
    Originally posted by knoskar View Post
    Hei, har en plate med 22mm x 1.2m x 2.4m mdf.. Skal skjære ut noe med vannskjæring.. Lurer på om noen trenger noe? skal bruke ca halve platen selv, så om noen trenger noe så skrik ut! Flere vi er, jo billigere blir de.
    Holder til ikke så langt unna Molde/Ålesund og sender mot du betaler frakt

    Sent from my C6903 using Tapatalk
    Har du testet dette før og vet at det går? Jeg har ikke testet, men det er ett par ting som skurrer i mitt hode her og det er mdf og vann de er ikke akkurat venner... Er det vannfast mdf?

    Comment


    • #3
      Den blir ikke liggende i vann, så de skal gå fint Har vist skjært ut mye i mdf så.. Kan få skjært ut noe og så vise legge ut bilder?

      Sent from my C6903 using Tapatalk
      Zero at the moment!

      Comment


      • #4
        Ok, var bare det første som slo meg at det kanskje kunne bli noe rart, men hvis de har skjært ut mye før så går det sikkert bra, legg gjerne ut bilder på hvordan det blir/går, jeg trenger ikke da jeg har tilgang til plasma, vann og laserskjæring, men greit å vite at det går

        Comment

        Working...
        X