Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gåen forsterker?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Gåen forsterker?

    Hei! Her om dagen, på vei til jobb, så sluttet plutselig basserene mine å spille. Hoppet ut av bilen for å sjekke. Luktet ikke svidd, forsterker lyser grønt, men ingen basslyd. Det kommer en merkelig lyd fra basserene.

    Noen som har peiling på hva dette kan være? Lurer på om forsterkeren er gåen, men jeg har ikke peiling på anlegg generelt

    Her er link til soundcloud for lyden som kommer: http://snd.sc/1d3kQ9K

    Takker for alle svar!

  • #2
    Hei. Hva slags forsterker er dette?

    Mvh kim

    Comment


    • #3
      Originally posted by kimafro View Post
      Hei. Hva slags forsterker er dette?

      Mvh kim
      Dynabel BF4501 (Link)

      Kan også nevne at jeg har en kondensator (Link)

      Comment


      • #4
        Hei Sindre!

        Jeg har hatt lignende problem, og da va ikke forsterkeren problemet, men cd-spilleren. Lyden var nesten identisk i forhold.
        Det er min erfaring ivertfall

        Comment


        • #5
          Originally posted by Andrebjork92 View Post
          Hei Sindre!

          Jeg har hatt lignende problem, og da va ikke forsterkeren problemet, men cd-spilleren. Lyden var nesten identisk i forhold.
          Det er min erfaring ivertfall
          Hei! Takk for svar! Jeg har allerede tenkt på det, så jeg prøvde kameraten min sin spiller i min bil. Funka like dårlig. Har ikke prøvd kassa mi i hans bil (mtp.at det kan være noe feil på ledninger eller noe). Må prøve dette også før jeg bestemmer meg for å kjøpe ny forsterker

          Comment


          • #6
            Teat lissegodt annen forsterker i bilen din, eller test forsterkeren din i hans bil
            Tilfelle feil med kabler. har vært borti at defekt signalkabel kan gi artig lyd.

            Også hatt tilfelle med lignendes lyd. Det var da forsterker som hadde blitt fuktig.

            Lykke til.

            Comment


            • #7
              Originally posted by Mrtical View Post
              Teat lissegodt annen forsterker i bilen din, eller test forsterkeren din i hans bil
              Tilfelle feil med kabler. har vært borti at defekt signalkabel kan gi artig lyd.

              Også hatt tilfelle med lignendes lyd. Det var da forsterker som hadde blitt fuktig.

              Lykke til.
              Ja, må sjekke det om det er kablene før jeg gjør noe annet.

              Fukt ja.. Vet det har vært litt vått på gulvet i baksetet på bilen, men ikke helt bak i kofferen, som jeg har merket hvertfall. Så lønner det seg vel ikke å kjøpe nye forsterker før det har blitt fiksa, i så fall.

              Comment

              Working...
              X