Announcement

Collapse
No announcement yet.

Probleme forsterker!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme forsterker!

    Hei! Har en cadence amadeus forsterker monoblokk, som ikke vil alå seg på ordentlig..
    Når jeg settet strøm på den står den i protect kansje 4-10 sekunder før den slår seg "på", den slår seg ikke på ordentlig, det grønne lyse "power" slår seg på, men blir ikke ordentlig på, det virker som den kortslutter en plass inni, det knitrer i noe, men klarer ikke høre hva det knitrer i, virker som det har noe med det som får den til å slå seg ordentlig på..
    Veldig dårlig forklart, men er litt vanskelig å forklare akkurat hva det er, håper noen kommer med noen forslag til hva det kan være, lodding og slikt er ikke noe problem..

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

  • #2
    ville ha funnet noen som kunne ha sjekket det innvendige for deg.. jo flere ganger du prøve å "slå den på" større sjangse er det for at du ødelegger noe..!


    men nå vill jeg tro du har koblet allt rett. og har god jording?
    // Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
    //94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
    Mvh
    Rune Kvaal

    Comment


    • #3
      Litt mere info hadde vært fint. Som HVORDAN du har koblet strøm på den, er det gjort skikkelig i bilen eller prøver du med et par sytråder fra et bilbatteri? Eller kanskje med en 12v omformer på 2A? Har du koblet noe høyttaler/sub til forsterkeren når du prøver?

      Comment


      • #4
        Jeg tok den ut av bilen, satte 21mm2 kabler i pluss og minus, begge var ca 30cm, for så å koble det på et snart batteri, ca 40ampere eller noe.. og en kabel ra pluss til remote. Nei, ikke prøvd i etterkant med signal/høyttalerkabler koblet i.

        Var ute og kjørte, og plutselig slo den seg av, og ville ikke slå seg på igjen. .

        Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

        Comment


        • #5
          Originally posted by Thotet View Post
          Jeg tok den ut av bilen, satte 21mm2 kabler i pluss og minus, begge var ca 30cm, for så å koble det på et snart batteri, ca 40ampere eller noe.. og en kabel ra pluss til remote. Nei, ikke prøvd i etterkant med signal/høyttalerkabler koblet i.

          Var ute og kjørte, og plutselig slo den seg av, og ville ikke slå seg på igjen. .

          Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
          There's your problem!
          Fungerer dårlig å koble forsterkere på ett snart batteri, det gjelder å ha batteriet på plass først.

          Comment


          • #6
            Originally posted by trustno1 View Post
            There's your problem!
            Fungerer dårlig å koble forsterkere på ett snart batteri, det gjelder å ha batteriet på plass først.
            Hehe

            START batteri selvfølgelig

            Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

            Comment

            Working...
            X