Announcement

Collapse
No announcement yet.

lydproblemer saab 95

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • lydproblemer saab 95

    Heisann

    Har en saab 95, 2004 modell der orginalstereone ble byttet ut med en sony for noen år siden. Men nå har Sonyen blitt stjålet mens vi er på langtidsopphold i Spania. Tenkte jeg bare skulle sette inn noe enkelt og greit og billig frem til vi kom hjem i alle fall, så jeg kjøpte en Belson BS 1203. Alt ser ut til å fungere greit når jeg kobler den til din-plugen. Det lyser, jeg kan stille inn alle valg, jeg får koblet til bluetooth etc. og når jeg spiller gir det utslag i displayet som viser signa. MEN det kommer ingen lyd ut av høyttalerne.

    Noen som har noen forslag til hva som kan være galt? er det andre koblinger på din-pluggen på belsonen kontra saab og Sony? Har lest noe om at det er en spesiell impetanse på saabs orginalhøyttalere, uten å bli særlig klokere av dette. Noe som kan hjelpe meg? MÅ ha lyd i bilen, skal snart kjøre 330 mil hjem til Norge og dør uten musikk...

  • #2
    har du bare prøvd me BT ? eller er det samme med cd?


    skulle hatt et voltmeter og målt spenningen bak i din pluggen som går til høyttalerne.
    om det er spillern som ikke gir lyd.. eller om det er feil noen annen plass..

    har aldri hørt om denne spillern/merket, så har ingen erfaringer med den.
    // Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
    //94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
    Mvh
    Rune Kvaal

    Comment


    • #3
      Originally posted by HLS View Post
      har du bare prøvd me BT ? eller er det samme med cd?


      skulle hatt et voltmeter og målt spenningen bak i din pluggen som går til høyttalerne.
      om det er spillern som ikke gir lyd.. eller om det er feil noen annen plass..

      har aldri hørt om denne spillern/merket, så har ingen erfaringer med den.
      Har plugget inn via aux inngangen med samme resultat. Får prøve cd også. Volt meter var en god ide. Skal også prøve med en løs høyttaler og se om om det kommer lyd.

      Comment

      Working...
      X