Announcement

Collapse
No announcement yet.

DEH-80PRS - Spillelister på minnepenn?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • DEH-80PRS - Spillelister på minnepenn?

    Hei!
    Jeg har en Pioneer DEH-80PRS, og jeg liker å dele musikken min inn i spillelister, men får det ikke til med den spilleren. Jeg vet at jeg kan bruke spillelister fra iPhonen min, men jeg har ikke plass til all musikken min på den. Derfor vil jeg ha en minnepenn med all musikken sortert etter artist og album, og i tilegg sortere det i spillelister.
    Jeg har prøvd .M3U, .XML og tekstfiler, men spilleren oppdaget ingen av dem som spillelister. Når jeg har prøvd, har jeg lagt spillelistefilene i root mappen, og musikken i en egen musikk mappe, og da blir spillelistene skrevet som eksempelet under.
    E:\Musikk\Martin Wikstøl\More Like You - Single\01 More Like You.m4a
    Noen som vet hva jeg må gjøre for å få til spillelister på denne spilleren?
    Om det viser seg å være julius umulius, ville det funket om jeg hadde kjøpt meg en gammen iPod classic eller noe i den duren?

    Brainstorm:
    Må spillelistefilene ha spesielle navn, eller eventuelt være i en mappe med et speiselt navn? Må spilleren ha spillelistene i en spesiell filtype, og isåfall hvilken? Må musikken ligge i root mappen?

    Mvh Jonas

  • #2
    Ingen som vet?
    Spillelister fungerer jo helt fint fra iPhonen, så det ville jo vært litt merkelig om det er umulig å få det til fra en minnepenn. Har prød å finne ut hvor spilleliste filene ligger i filsystemet på iPhonen, og om de har spesielle navn, men har ikke klart å finne dem enda. Kanskje noen av dere der ute vet?

    Comment


    • #3
      tittet på spec hos pioneer og der står det helt klart: MADE FOR IPHONE/IPOD.... da funker ikke med usb pinner helt enkelt, da de mangler OSen til apple
      --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
      -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

      Comment


      • #4
        Tror du misforstår litt... Jeg er fult klar over at spilleren støtter iPhone og iPod, men som nevnt så er jeg ikke villig til å kjøpe en ny iPhone med større langringskapasitet for å få med meg all musikken min inn i bilen. Derfor lurer jeg på om noen vet om det er mulig å få spilleren til å lese spillelistene fra en minnepenn på samme måte som den leser fra iPhonen. Spilleren leser alt av musikk og info om sanger fra minnepennen, det er bare spillelister jeg ikke får til å virke...
        Men det virker som at ingen har noe kunnskap om dette, så jeg får se om jeg finner på en annen måte å sortere musikken min slik jeg vil.

        Comment


        • #5
          Det er nok dårlig med støtte for spillelister fra minnepenn da det er i utgangspunktet en masselagringsenhet..
          Citroen ZX 2.0 16v

          Comment

          Working...
          X