Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer AVH6300BT problemer......

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pioneer AVH6300BT problemer......

    har nettop handlet en Pioneer AVH6300BT og skal kople den opp mot resten av stereoen. men i resten av stereoen har jeg 3 ekstra skjermer.. disse er koplet via en signalforsterker.. kopler disse via en video output kontakt på spilleren. men ingen liv i skjermer baki prøvd andre kontakter der også men fremdeles ingen liv.. er det noen instilling på selve spilleren jeg må gjennomføre for å få signal ut til disse skjermene? har i tillegg koplet en skjerm direkte på disse utgangene og ingenting skjer. så for meg virke dette som en innstilling på selve spilleren som må gjennomføres..

    noen som har hatt liknende problem? ville nå tro at en slik heftig og relativt dyr spiller skulle kunne koples videre til flere skjermer. det står til og med i instruksjonboka at det skal kunne gjøres.

    treng hjelp

  • #2
    På spilleren skal det være en kabel som registrerer om håndbrekket er av eller på. Dette for å hindre videoavspilling i fart. Prøv å jord den og se hva som da skjer? Evt lese i manualen rundt hva du skal gjøre med den kabelen...
    Mvh Tony
    - The only road to take is perfection itself

    Comment


    • #3
      hei hei. omsider fant jeg dette ut. blei liv i resten av skjermene etter litt prøving og feiling. nå er ting klart. skal bare montere resten av bilen sammen igjen. så den blir klar for endå en ny treff sesong.

      blir noen 1000 km i sommer til diverse treff. ser frem til oslo motor show og.. håper tilbudet fremdeles står

      Comment


      • #4
        Og hvordan fikset du dette?
        Mvh Tony
        - The only road to take is perfection itself

        Comment


        • #5
          var å gå frem og tilbake i bruker manualen til jeg til slutt fant ut sånn halvveis hvordan man skulle stille inn bakre skjermer via denne spilleren.. hadde jeg visst dette, hadde jeg ikkje feilsøkt alle kablene enda en gang... trangt nok å få montert spilleren tilbake i disse små bilene..

          Comment

          Working...
          X