Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer AVIC-F940bt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pioneer AVIC-F940bt

    Heisann!

    En venn av meg kjøpte nylig en Pioneer AVIC-F940bt, og jeg ble selvfølgelig satt til å innstalere denne svære greia!
    Alt gikk vell helt til vi skulle teste å koble til hennes iPhone. Da sier den bare at man må registrere bluetooth-enheter under bluetooth settings.
    Greit nok, tenkte jeg og klikket meg videre til settings, der alt var "ute av funksjon". Alle fanene/knappene/tingene man trykker, uten om AV Settings(?) og Sound Settings(?) på var grå og gikk ikke ann å trykke på. Det samme gjelder alt under Navi instillingene. Alt er grått bortsett fra favorites og noe annet jeg ikke husker hva er.
    Den vil heller ikke skru seg av når jeg skrur av tenningen. Den skrur seg på, men ikke av.

    Hjelp?
    Last edited by OleMing; 14-02-2013, 21:50.

  • #2
    Kan det være at spillern ikke lar meg trykke på ting siden jeg ikke har koblet den til handbrekket? Hva er i såfall et godt alternativ til brekket? Er litt kjedelig å stoppe hver gang man skal koble til en ny mobil via bluetooth. Er en 2001 Peugeot 307

    Comment


    • #3
      Jeg har en avic 930. nesten samme greiene, slik jeg forstår det så er det jordingen til håndbrekken som er problemet ja.
      Min går utenom håndbrekken og har ikke problemer med å bli justert i fart
      Dersom jeg forstår spørsmålet ditt rett så TROR det er bare å jorde denne grønne ledningen så kan en endre på tingene

      Comment


      • #4
        Originally posted by macgyver View Post
        Jeg har en avic 930. nesten samme greiene, slik jeg forstår det så er det jordingen til håndbrekken som er problemet ja.
        Min går utenom håndbrekken og har ikke problemer med å bli justert i fart
        Dersom jeg forstår spørsmålet ditt rett så TROR det er bare å jorde denne grønne ledningen så kan en endre på tingene
        Takk! Da prøver jeg det! Noen idè om hvorfor den ikke skrur seg av når jeg skrur av tenninga? Den skrur seg jo på med tenninga

        Comment

        Working...
        X