Announcement

Collapse
No announcement yet.

VW Golf 3 TDI 1.9 Dynamo over på VW Passat 3B 1.9TDI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • VW Golf 3 TDI 1.9 Dynamo over på VW Passat 3B 1.9TDI

    Noen som vet om dynamoene passer over? Dvs at motorene er like i den forstand?
    Sliter med at ladelampa går på i tider, ingenting som går utover kjøringen men bare plager meg at lampa lever sitt eget liv derav tenkte jeg og hive over dynamoen fra golfen som nettopp fikk skiltene levert inn.

    nb: golfen er 97 mod golf 3 stasjonsvogn med 1.9 tdi motoren mens passaten er 99 mod med 1.9 tdi motoren.
    Tor Martin Ølberg
    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

  • #2
    Det tror jeg. Jeg kjøpte dynamo av hÅkon. Denne passet visstnok i golf 3. Men kom opprinnelig fra touran. Den skal i golfen nå.
    Ole Petter Holelien
    Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
    Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
    Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

    Comment


    • #3
      Hei, ligner dynamoene på denne? Så har jeg en ny 120 Amp 1 Mnd gamme l liggende .

      Comment


      • #4
        Er ikke intresert i å kjøpe dynamo. Tanken var bare å flytte over den jeg har siden den vet jeg funker slik den skal.
        Tor Martin Ølberg
        - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
        Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

        Comment


        • #5
          Tenker da på at du kommer til å mangle en i bilen du eventuelt plukker ifra :-)

          Comment


          • #6
            Avskiltet pga manglelapp med full teknisk kontroll så den blir lagt på dynga etter hvert
            Tor Martin Ølberg
            - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
            Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

            Comment

            Working...
            X