Announcement

Collapse
No announcement yet.

trekking av nye kabler til cd spiller ! haster !!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • trekking av nye kabler til cd spiller ! haster !!!

    heisann ! kjøpte meg en bmw 316 1994 mod i går . å når jeg kom hjem så skulle jeg koble på ledninger til å få cd spillern til å fungere . men problemet var at nesten alle ledninger er borte .altså alt inni bak der spilleren skal sitte. er ingen kabler som man kan feste i cd spilleren , det er helt tomt bak spilleren . hvordan kan jeg trekke nye kabler for å få spilleren til å fungere ?

  • #2
    Hele den store firkantede kontakta med runde små stikker i er borte?
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


    Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

    Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

    Comment


    • #3
      Da har gjerne noen "koblet" før deg.. var det ikke spiller i bilen som fungerte?
      Om ikke så må du koble til selv.
      Dersom du leter nedi dashbordet så finner du sikkert endel løse ledninger da, mulig du finner en ledig firkant plugg og

      Comment


      • #4
        ja alt er borte . har aldrig koblet alt fra bunnen av før så kan bli litt styrete . ?

        Comment


        • #5
          sto heller ingen spiller i bilen .
          det er noen ledninger som stikker ut fra dashbordet der , menne det er ledninger jeg aldrig har sett før . altså virker ikke som om det hører til cd spilleren . du har ikke en oversikt over et skjema for å trekke ny jording, strøm , å dem kablene man trenger for å få spilleren til å funke?
          jeg vet ikke hvor kablene skal festes om man må trekke nye . hjelp !!!

          Comment


          • #6
            Her er det vel like greit og bare se til og få lagt opp nye kabler hele veien så er det jo i orden.
            Pioneer DEX-P99RS - Gladen SQL 165 Dual - Mosconi Gladen Zero 3 - SPL Dynamics SPL-460D - SPL Dynamics D-10S

            Comment


            • #7
              er ny innen bilstereo , men hvilke kabler trenger jeg for å ha spiller og sub i bilen?
              vet jo heller ikke hvor jeg skal feste kablene om jeg legger opp nye kabler ?
              noen som vet dette ?

              Comment


              • #8
                Jeg foreslår at du tar deg en tur innom Judys og slår av en prat med Ole. Han kan vise deg hva du trenger og hva du trenger å gjøre.
                Mvh
                Pål Andréas Bryng
                Bilstereosenteret.no
                Vi forhandler bl.a.:
                Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                Følg oss på Facebook
                Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                Comment

                Working...
                X