Announcement

Collapse
No announcement yet.

RE Audio XXX 6.5C erfaringer?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • RE Audio XXX 6.5C erfaringer?

    Noen som har erfaringer fra dette settet? Synest det ser imponerende ut på papiret(og på youtube)
    Men her er det vel ingen som en gang fører merket?

    Så, før jeg potensielt sett handler hadde det jo vert greit å vite om det er noe å satse på eller ikke

    Er det evt. alternativer jeg bør se på? Som er lette å få tak i her til lands? Og som ikke koster forferdelig mye mer enn 2K?

  • #2
    Nobody?
    Vurderer sterkt settet, men er litt bekymret mtp. plass osv. etter ting jeg har lest på nettet..

    Bilen er en Peugeot 406. Mener jeg målte 11cm dybde på høyttalerhullet. Og 6.5" er det som står i bilen originalt.

    Comment


    • #3
      Da fikk jeg et greit tilbud.. Og klarte ikke å motstå fristelsen.. Har nå et sett RE XXX 6.5C på vei fra USA.
      Satser på at man får plass i døra og at man blir fornøyd med kvaliteten.

      Comment


      • #4
        Gratulerer med nytt komp sett! Jeg har søkt det opp på YouTube og har ikke noe annet å si enn at jeg er veldig misunnelig Håper du blir fornøyd og gi gjerne feedback på produktet når det kommer frem
        ?

        Comment


        • #5
          Will do Det jeg er MEST bekymret for er plass i dør osv. Men det skal vel alltids gå ann å få på plass på et vis :P
          Skal komme med en tilbakemelding når jeg mottar varene og får dem i bilen

          Comment


          • #6
            Er dette den nyere typen eller den første utgaven av frontsettet til re??

            Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
            Remi Lilleng

            Comment


            • #7
              Dette er den nye modellen..

              XXX serien

              Comment

              Working...
              X