Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lav lyd i 6x9"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lav lyd i 6x9"

    Hei. Jeg har nettopp koblet til to stk. 6x9" (Sony XS-8693) på spilleren i bilen min. Problemet jeg har er at volumet er så utrolig lavt. Jeg har prøvd å resette spillere, justere på fader, equalizer, balanse osv. Spilleren er en JVC KD-G332. Jeg har ingen forsterker ved siden, siden folk som skal ha greie sa at det skulle gå fint å bruke cd-spilleren til høyttalerne. Selv om det ikke ble optimalt. Men nå spiller de jo lavere enn originalhøyttalerne i dashen gjorde (Mercedes Benz 190E)
    Noen som vet hva som kan være feil?

  • #2
    Ser du fant ut på et annet forum..

    Comment


    • #3
      Ja, nå fant jeg ut av det. Er en fader-bryter i midtkonsollen på bilen min. Men nå fikk jeg et annet problem. De høyttalerne som er koblet til bak høres ut som de er sprengt hvis jeg skrur opp volumet litt (er testet med 4 forskjellige høyttalere, 2 av de er kjøpt idag). Høyttalerne jeg har foran er helt fine hvis de bak ikke er koblet til, men hvis jeg kobler til høyttalere baki, så høres det også ut som at de foran er sprengt på litt høyere volum. Hva kan være årsaken til dette?

      Comment


      • #4
        Kan vel være faderbrytern i midtkonsollen.
        Ville valgt og kobla utenom denne.
        ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
        Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

        Comment

        Working...
        X