Announcement

Collapse
No announcement yet.

problem med forsterker?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • problem med forsterker?

    Heisann,
    jeg lurer på om noen har erfaringer med mitt problem angående en forsterker.
    US amps xt4000D

    Det virker som forsterkeren kutter ved et visst volum når jeg skrur opp volumet si
    Alt under volume (15) så kommer bassen tilbake men ikke akkurat noe kontrollert bass. kan det være noe innmat som er skadet ? eller noe annet jeg kan sjekke opp ? eller rett og slett at den snart er dør ut / brukt opp?

    all kabling er også dobbelt sjekket på nytt.
    den har fungert hverdag uten problemer til nå selvfølgelig
    Morel. RE audio. US Amps, Cerwin Vega.

  • #2
    Du har ikke nylig flyttet eller koplet om på noe? for meg høres det ut som strøm mangel til forsterker.. Har sett flere jordingspunkter i f.eks sikkerhetsbeltet under baksete som ødelegges av f.eks barn som søler litt???

    Mvh Svein

    Comment


    • #3
      Har ikke flyttet eller koblet om på noe, merket bare at det var utrolig lite bass når jeg spillte litt høyere herforleden.
      skal sjekke alle punkter fra batteriet til forsterker nå med engang... kanskje noe har gått i klem ved sete ryggen etc etc... takker for svar!
      Morel. RE audio. US Amps, Cerwin Vega.

      Comment


      • #4
        HAHA !
        fikk meg et lite AHHAA!!! opplevelse nå, rart at den spiller så dårlig!


        bruker og et batteri bak også.
        så den går sikkert bare på det den har igjen av strøm.

        har jo ikke etter strammet sikringen på over et år og med litt villmanskjøring iblandt så er det ikke rart gjengene detter av etterhvert. Sikring BORTE VEKK ! MAKAN haha !
        Morel. RE audio. US Amps, Cerwin Vega.

        Comment


        • #5
          haha, er vanligvis en god grunn, når man ikke har "tynt" i filler noe

          Comment

          Working...
          X