Announcement

Collapse
No announcement yet.

problemer med hauligan spiller

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • problemer med hauligan spiller

    hei
    har et problem med hauligan spilleren min etter at jeg monterte opp forsterker på høytalerene i bilen.
    det som skjer er at når jeg kobler til ipod'en så kommer musikken min opp og det begynner og spille på skjermmen, men det kommer ikke noe lyd ut av høytalerene. skjer det samme med blutooth og cd osv. er bare radion som fungerer

    dette fungerte før så håper noen kan hjelpe meg
    spilleren står i en bmw e46
    noen ganger kommer dette fra: warning, do not watch to master.

    Dette er spilleren:
    http://en.hualingan.com/html-en/imag...CKmQha-1-1.jpg
    Last edited by alpine; 23-06-2012, 20:56.

  • #2
    kan være flere ting men vil tippe du enten må aktivere utgangene for dette, eller mest sannsynlig kople handbrekk kabel til - iom at du får feilmeldingen..

    Comment


    • #3
      å hvordan gjøres dette da?

      Comment


      • #4
        ingen som veit?

        Comment


        • #5
          det er vel en blå eller grønn kabel som ikke er koplet til noe i dag, bak spilleren. denne jordes enten i egnet jordingspunkt bak spilleren, eller i spillerens -

          Comment


          • #6
            Litt usikker på hva slags farve det er på kabelen, men på min var det lysegrønn (som golfnos sa), og monterte den rett i chassiet på bilen.

            Comment


            • #7
              prøvde og jorde den kabelen dere snakker om og den var i fargen rosa på min spiller.
              feilmeldingen kom bort men spilleren vil ikke gi remote signal slik at forsterkeren starter. dette er på alt untatt radio, den fungerer. der starter forsterkeren som normalt men når jeg skrur på ipod, mobil, sd osv. så slår ikke forsterkeren seg på.
              kan dette være noe med aktivering av utgang for dette?

              Comment


              • #8
                Det at forsterkeren starter når du spiller radio, mener jeg å huske har noe med selve radio-antenna (forsterkeren kan få signal fra den). Kan dog også være innstillinger som må rettes på selve spilleren. Har du sjekket at det er strøm til remoten (altså kobler riktig bak spilleren) ?
                /// BIS

                Comment


                • #9
                  tror jeg har koblet feil bak spilleren. koblet remoten på en blå kabel som d stod "power ant" på. og søkte på google at dette fungerer bare når radion er på. som du sier. så noen som vet vilken kabel som er remote på hauligan?

                  Comment


                  • #10
                    Har du multimeter? isåfall, mål ledningene mot gods, og når du finner den som leverer 12v når spilleren er på, har du funnet den du kan bruke
                    /// BIS

                    Comment

                    Working...
                    X