Announcement

Collapse
No announcement yet.

strøm til dynabel bf7501

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • strøm til dynabel bf7501

    hvor mange batterier burte jeg ha til en dynabel bf 7501 får å få full effekt?

    å hvordan burte jeg oppgradere kabler for å på mest effekt?

    har biltema agm 95a forran og lagt 50m2 kabel fra batteri til forsterkeren og lagt 50m2 fra minus til ramma

  • #2
    50m2? Det var da meget Mente vel mm2? xD
    Skulle vel holde det
    Kan jo slenge inn samme batteriet bak i tilleg om du føler for det, og kanskje legge den 50mm2 kabelen fra motor/dynamo til karosseriet, og fra + på dynamo til batteriet
    -Sondre

    Comment


    • #3
      jeg hadde ett ganske stort batteri baki når jeg hadde en slik blokk. husker ikke i farta hva jeg hadde av kabler akkurat da, men var ikke noe underdimensjonert. hadde ogso 140A dynamo. dette var dog absolutt ikke nok strøm... vil tro det trengs hvertfall 2 skikkelig batterier bak for og kunne kjøre denne på fullt over litt tid, hvertfall uten oppgradering av dynamo
      If electricity comes from electrons, does morality come from morons?

      Comment


      • #4
        Hvor mange ohm har du lastet den i, Tony?
        -Sondre

        Comment


        • #5
          Originally posted by Calamares View Post
          Hvor mange ohm har du lastet den i, Tony?
          den er lastet i 1ohm

          Comment


          • #6
            Originally posted by Calamares View Post
            50m2? Det var da meget Mente vel mm2? xD
            Skulle vel holde det
            Kan jo slenge inn samme batteriet bak i tilleg om du føler for det, og kanskje legge den 50mm2 kabelen fra motor/dynamo til karosseriet, og fra + på dynamo til batteriet
            mente mm2 ja :P

            oeky, har bestilt 15m med 50mm2 så da har jeg litt å gjøre

            Comment


            • #7
              Originally posted by vegardxf View Post
              jeg hadde ett ganske stort batteri baki når jeg hadde en slik blokk. husker ikke i farta hva jeg hadde av kabler akkurat da, men var ikke noe underdimensjonert. hadde ogso 140A dynamo. dette var dog absolutt ikke nok strøm... vil tro det trengs hvertfall 2 skikkelig batterier bak for og kunne kjøre denne på fullt over litt tid, hvertfall uten oppgradering av dynamo
              okey, tenkte å kjøpe Odyssey 2150S jeg å ha bak å håpe at det holdt, men får nå se.

              link til batt: http://www.judysbilstereo.no/batterier/odyssey-2150s

              Comment


              • #8
                Et 2150 bak og det største odyssey du får plass til foran så blir det nok bra det.
                Mvh. Damir

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Dammed View Post
                  Et 2150 bak og det største odyssey du får plass til foran så blir det nok bra det.
                  okey, da får vi se

                  Comment

                  Working...
                  X