Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hakking fra LG Spiller

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hakking fra LG Spiller

    Har akkurat satt inn en LG LCS700BN spiller i min 2000 modell Corolla.
    Jeg byttet ut originalspilleren med denne fra LG. Har kjøpt ISO adapter og fått alt til å fungere som det skal.
    Problemer kommer når jeg skal øke volumet, når jeg spiller over hakk 16 så begynner det å hakke i lyden.
    Jeg kan høre musikken svakt i bakgrunnen men det overskygges av en høy hakkelyd.
    Dette skjer både med cd,aux, radio og usb inngang.
    Noen som har gode forslag hva dette kan skyldes?
    Mvh
    Morten

  • #2
    For tynne strømledninger. Legg opp ny jordledning og ledning ifra batteriet. Hugs sikring ved batteriet.

    Comment


    • #3
      ok, trodde ikke dette var nødvendig på en vanlig spiller,men bare ved en større forsterker?

      Comment


      • #4
        Spilleren har ikke egn inngang for strøm og jord. får jeg koblet en strømkabel med større dimensjon på kontakten?

        Comment


        • #5
          Originally posted by todleif View Post
          For tynne strømledninger. Legg opp ny jordledning og ledning ifra batteriet. Hugs sikring ved batteriet.
          Og du er sikker på at det er dette han må gjøre for og bli kvitt problemet? o.O
          Runar E. Olsen ~ Moderator
          Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
          http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

          Comment


          • #6
            Hadde vært veldig kjekt å fått vite dette sikkert, for dette er noe jeger veldig usikker på.

            Comment


            • #7
              Originally posted by GENEXXA View Post
              Og du er sikker på at det er dette han må gjøre for og bli kvitt problemet? o.O
              Stor sjanse for dette.
              Trådstarter kan skru ned bassnivået. Kan han spille litt høgare da, er problemet løst.

              Originalledninger er ofte tynne! Har vært borti at nymontert spiller med cd skifter ville berre hakke når cd skifteren vart brukt.
              Strømkablene på 0.75mm2 taklet ikkje strømmen so cd cd skifteren brukte

              Comment


              • #8
                Men er det da mulighet for at det kan fungere bedre med en annen spiller?
                Eller trekker alle spillere ca like mye strøm?

                Comment


                • #9
                  Spillerene trekker ganske lite strøm.
                  Men med ca 0.75mm2 kabler er det ikkje akkurat so masse strøm som klarer å gå igjennom ledningen!
                  Bytt ledninger uansett kva slags spiller du bruker.

                  Har du prøvd med å skru ned bassen?

                  Comment

                  Working...
                  X