Announcement

Collapse
No announcement yet.

summing/piping etter uhel med forsterker

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • summing/piping etter uhel med forsterker

    har nettopp gått til innkjøp av 4 høgtalara (Pioneer TS-A1313i) og ein forsterkar(JBL GTO504),
    før alt var ferdig montert tok ein liten test, kopla til ein høgtalar og skrudde på musikk, då var lyden heilt klar og ingen forstyring.

    Men når eg var nesten ferdig og skulle berre skru fast eit par signal kablar på forserkaren, hadde eg gløymt å skru av tenninga . Med eit uhel kom skruhjernet i kontakt med eine signal polen og sjølve forsterkaren. Det førte til gnisar og at forserkaren slo seg av, og spelaren(Kenwood KIV-700) viste berre "Protect"

    No er det slik at viss berre tenninga er på, er der ei konstant summing, men viss eg starta bilen blir lyden ei konstant piping. Volum på lyden blir kun endra på viss eg stiller input volum på forsterkaren, volum på spelar har ingenting å sei. Eg har satt input på lavast mulig og spelar nesten på max for at det skal fungere litt på ein praktisk måte.
    støyen merkast ikkje viss musikk spelar, men mellom sangar og når det ellers er stille, er det veldig lett å legge merke til.

    Er det mulig å fikse eller reklamere på? fikk pakken den 15.5.12.

  • #2
    du har ingen reklamasjonsrett sålenge det er du som har forårsaket feilen.. Når du sier signalkabler så mener du høyttalerkabler da? Eller er det remote kabel fra spilleren du skulle sette på og kom bort i chassiet? Så lenge lyden er uavhengig av spiller og avhengig av gain på forsterker er jeg redd det er noe galt med den


    Edit: ser bilradiospes selger forsterkeren for 1295,- så det er uaktuelt å sende den inn til rep tenker jeg, da er det heller om du kjenner noen elektronikk dyktige som vil åpne den og se om det kan være en bagatell..
    Last edited by golfnos; 23-05-2012, 21:53.

    Comment


    • #3
      helvette...
      signalkabel til høgtalar ja
      Men e de mulig å kople ein sub på forsterkaren eg ha?

      takker for svar

      EDIT: men sidan støyen blir påvirka av om motoren er på/av og kor mykje turtal eg har, kan eg ikkje kople den inn på ein annan plass utan støy?
      Last edited by vebben; 25-05-2012, 16:38.

      Comment

      Working...
      X