Announcement

Collapse
No announcement yet.

Får ikke stengt av Spilleren!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Får ikke stengt av Spilleren!

    Hei!

    Nå føler jeg meg litt dum, men får ikke stengt av spilleren etter bytte i en Caddy -10!

    Mener jeg har koblet allt riktig, men eneste jeg lurer på er om dette har med Canbus å gjøre?

    http://www.flickr.com/photos/77841393@N08/7125652895/

    http://www.flickr.com/photos/77841393@N08/7125651533/

    Vet ikke hva CAN BUS egentli gjør jeg men ser jo at det kan være problemet utifra hva jeg leser på nett.
    Last edited by karh; 29-04-2012, 22:15.

  • #2
    det er canbus problem, for inn på spilleren er det 12v konstant på både battery og remote kabelen. det kan du sjekke ved å skru på spilleren uten nøkkel i tenning Litt kostbar kabel, men bl.a bilstereosenteret har på lager.

    mvh

    Comment


    • #3
      btw, passet spiller iso kabelen rett i vw kabelen? og har du handlet monterings ramme?

      Comment


      • #4
        Hei!

        Er ingen av å på knapp på spilleren. Så når jeg setter strøm på den så starter den å går ikke å skru av :/

        Ser du i projekt tråden ser du åssen det blei. Er ikke vanlig ISO nei, er standard VW (farta?) :P

        Monteringsramme ble det også ja, fikk plass med BT boksen bak også.

        Comment


        • #5
          okei, da er det canbus, for inni det kabelnettet skal det ligge puls aktivator etter hva jeg har fått hørt, spiller går av og på med tenningen.

          Comment


          • #6
            Originally posted by golfnos View Post
            okei, da er det canbus, for inni det kabelnettet skal det ligge puls aktivator etter hva jeg har fått hørt, spiller går av og på med tenningen.
            Ja, bare så irriterende! Fått med en boks ifra PAC, men skjønner ikke Åsen jeg nonterer den. Skal ifølge selger være en canbus adapter å styringen til funksjonsratt om man har det.

            Men er det bare å koble strøm på den boksen så er problemet løst? Er ikke mye om dette på nettet heller, å ser det for dumt å kjøpe nytt om jeg ikke trenger.

            Comment


            • #7
              har hørt lite om Pac jeg også, skulle tro om det skal være plug&play at den hentet strøm i vw kontakten, med mindre du har ledige kabler som tilsier annet? Har ikke ratt kontroll i min så det er en enklere type, håper å få bestilt det jeg trenger til spiller montering til uka+spiller

              Comment


              • #8
                Er dette problemet fikset eller trenger du fortsatt hjelp? =)

                Comment

                Working...
                X