Announcement

Collapse
No announcement yet.

Forsterker går i protection mode

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Forsterker går i protection mode

    Hey!

    Har et lite problem! Har en forsterker liggende jeg skulle koble anlegg med forrige helg. Kobla opp anlegget, og det spilte helt fint de første minuttene. Plutselig slutta bassen å spille, og jeg gikk bak for å sjekke. Forsterkeren var i protection mode. Lot bare spilleren stå på, og forsterkeren gikk inn og ut av protection mode. Det kom lyd i bassen et halvt sekund av gangen, en gang i blant.

    Noen som vet hva problemet kan være? Tenkte kanskje at det kunne være dårlig jording, men jeg har ikke så mye peiling på sånt!

    Kan også legge til at jeg har en annen forsterker i bilen nå, og den funker helt fint uten noe problem.

    Takker for alle svar!

  • #2
    Originally posted by golfnos
    enten feil/kortsluttning i utgang7utganger eller feilkopling/kortsluttning av 1 kordel er nok på høyttalersiden om du har godt med volum..

    Om du setter den inn igjen nå, er det samme feil?

    Hvilken type forsterker(modell)?
    Hmm, okey. Noen måte jeg kan sjekke dette på?

    Har den ikke her, så får ikke sjekka modell, men det er en JBL. Skal koble den opp igjen i morgen for å sjekke om samme problemt oppstår

    Comment


    • #3
      Dårlig jording.
      For tynne strømkabler.
      For låg last.
      For svak forsterker.

      Er mange ting det kan være. Du gir ikkje akkurat mange opplysninger, so det er ikkje lett å vite kva som er feil.

      Comment


      • #4
        DU kan ta deg en tur oppom klyve så jeg kan jeg se over det
        Ole Petter Holelien
        Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
        Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
        Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

        Comment

        Working...
        X