Announcement

Collapse
No announcement yet.

hjelp med døra på golf 2007

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • hjelp med døra på golf 2007

    Hjelp!

    Jeg fikk på en måte dytta inn radioen sist jeg holdt på, i januar, skinnkåpe og tretten minus

    Men det gikk ikke bra med høytalerne Jeg fikk på en måte "røska" av kledslet på pass sidedøra Men så var original høytalern festa med popnagler! Det ble et forferdelig arbeid å få borra den av . Jeg ga opp etter det

    Og kjører nå med monolyd og pass dør dekslet ligger på golvet i garasjen (

    Spm

    A) hvordan i alle dager får jeg festet på dette deksler på døra igjen?

    B) Hvordan får jeg festet høytalern til adapteret?
    Høytaleren er akkurarat litt for liten i diameter Jeg kan få skrudd inn EN skrue Men de andre 3-4 hulla må jeg evt stripse fast til adapteret Det å bore opp nye hull blir for vanskelig på kanten i plastikken


    Det er bare for dumt å kjøre med lyd utav en høyt og uten døråpneer på høyre side, jeg må få fiksa dette snart

  • #2
    A) Du mener hele panelet? Normalt, etter man har koblet til diverse kontakter, hektes panelet fast i kanten øverst på døra etterfulgt av litt pressing på panelet (spesielt langs kantene og i bunn) slik at klipsene smetter på plass i døra. Så er det gjerne noen skruer rundt håndtak og døråpner hvor de største påkjenningene er.
    Egentlig bare å ta av panelet baklengs, men jeg er usikker på hvor bra det går å bare "slenge" det på

    B) Her burde du nesten få tak i et adapter som passer, eller få det tilpasset med ennå et adapter som fyller mellomrommet. Trenger ikke være noe mer avansert enn en liten treplate som er kuttet til.

    Comment

    Working...
    X