Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvordan få strømkabel gjennom torpedoveggen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvordan få strømkabel gjennom torpedoveggen?

    Er på tide å få trekt noe kabler i Alfaen (156 2000 mod). har kikket litt for å se om jeg finner noen steder å få trekt strømkabelen fra batteriet og inn i cupeen. Men finner ikke noe hull i torpedoveggen, ikke innenfra og ikke utenfra. Noen som har noe gode tips til hvordan jeg skal finne det?

    batteriet er på venstre side, altså foran sjåføren.

  • #2
    prøv å følg lednings nettet inn i bilen(en klase med ledninger) må nesten bare prøve å lete. Eller så må du se etter andre løsninger, eller borre et hull i veggen med gjennomføringer


    mvh kim

    Comment


    • #3
      Vis du tar ut den skumgummien som ligger under hengselen til panseret på venstre side så skal det være et hull som er brukandes. Trekte selv en 50mm2 gjennom dær;P
      Mvh Thor Helge N. Rønning
      Alfa Romeo 156 1.8 TS
      Citroen Xantia Racerbil
      Alpine Ground Zero Focal

      Comment


      • #4
        Ja, hørte noe rykter om at det er et hull på høyre side. Det kjipe er jo selvfølgelig at jeg har lagt alle signalkablene på høyre side :S

        og tror ikke strømkabelen jeg har nå er lang nok til å gå fra bagasjerommet, venstre side frem. Bak spilleren og ut på høyre side for så å tilbake til batteriet på venstre :P

        Comment


        • #5
          når jeg skriver venstre så mener jeg venstre side av bilen som er førersiden så da skal det jo gå bra vis du har lagt signalkablene på høyre side.
          Mvh Thor Helge N. Rønning
          Alfa Romeo 156 1.8 TS
          Citroen Xantia Racerbil
          Alpine Ground Zero Focal

          Comment


          • #6
            åja, tenkte venstre side hvis du ser på panseret :P

            du har ikke tilfeldigvis lys til å ta bilde av det? (A)

            Comment


            • #7
              Er for tiden ut på nordsjøen så da må du isåfall vente i 4 uker å tror nok du har klart å fikse det selv til da.
              Mvh Thor Helge N. Rønning
              Alfa Romeo 156 1.8 TS
              Citroen Xantia Racerbil
              Alpine Ground Zero Focal

              Comment


              • #8
                haha, ja. Burde det

                Comment

                Working...
                X