Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sub problemer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sub problemer

    Hei, har en Bmw 320d og plages veldig med sub´en. Når jeg starter bilen må jeg skru bassen opp og lyden nesten på fullt for at sub´en skal slå seg på. Når den har slått seg på kan jeg skru ned bass og lyd og da spiller det helt fint, men om jeg stopper og starter bilen igjen må jeg gjøre det samme på nytt for at sub´en skal slå seg på igjen.
    Bruker en rockford fossgate monoblokk.

    Kjøpte ny Polk Audio Sub, ny Pioner spiller har byttet signal kabler, har byttet remote kabel.

    Hvis jeg kjører remote kabelen rett fra batteriet til forsterkeren skjer samme greia, jeg må skru opp bass og lyd for at sub´en skal slå seg på, men om jeg slår av bilen og på igjen fungerer den fortsatt. Om jeg tar remote ledningen av batteriet slik at forsterkeren slår seg av og så setter remote ledningen på batteriet igjen og starter bilen fungerer ikke sub´en lengre før jeg skrur opp bass og lyd.

    Er det noen som har vært borti noe lignede og har noen tips om hva jeg kan prøve? Vanskelig og forklare allt dette, men har prøvd så godt jeg kan.

    -Steffen

  • #2
    er ikke noe sånn auto on fuksjon med forsterken da? så den skrur seg på når den får signal inn? har det på hjemme subben min opg den er litt treig til og starte så jeg må dra på litt
    spiller: pioneer p88
    front: Hertz MLK 165
    sub: polk sr104 x2
    forsterkere: mosconi AS200.4 og dynabel 7501

    Comment


    • #3
      Nei, er ikke det. Allt fungerte perfekt før, det bare sluttet og funke en dag.

      Comment


      • #4
        brent remote i spillern høres det litt ut som

        Comment


        • #5
          det er nok ikke spilleren som har feil, siden den er like treg til å komme igang med 12v direkte.. Ville sjekket forsterkeren i annen bil, evt. Kan det være linjeinngangene som er trege, (du ser power lampa kommer med en gang men ikke lyden?) ??

          Comment

          Working...
          X