Announcement

Collapse
No announcement yet.

Interiør Skredder?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Interiør Skredder?

    Heisann

    Noen som kjenner til et firma eller en person som syr bilseter?

    Helst noen på Østlandet, men kan vel ikke få i poser å sekk..

    Trenger å få sydd om førersete mitt som er i grått skinn, så trenger tips om noen som holder på med dette...

  • #2
    Sånt fyker fort opp i 4-5 lapper per sete. Ville ha funnet andre seter i riktig fargetone eller sett etter løse trekk på Ebay. Ikke Biltematypen, men slike som erstatter originalstoffet.

    Comment


    • #3
      Omtrent umulig å få tak i.. Er til en 1990 nissan Maxima USA utgave..

      Er bare ryggen som skal trekkes om, så kan glatt betale 2000kr for det

      Comment


      • #4
        Du kan kikke deg rundt etter salmakere f.eks, de klarer det meste av sånt...
        Et kjapt søk på Google ga meg bl.a dette resultatet.

        Jeg vet også om en på Råholt som fikser jobben med god stil og god jobb, men blir vel litt for langt å reise for din del?
        2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

        Comment


        • #5
          Råholt er bare 1 times kjøring, så det går bra!

          Har du nr til han i råholt?

          Comment


          • #6
            Buland Auto Interiør er det jeg har gode erfaringer med, de har og spesialisert seg på amerikanere, men tar på seg alt av oppdrag

            Sjekk ut hjemmesiden og ta kontakt med de
            2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

            Comment

            Working...
            X