Announcement

Collapse
No announcement yet.

Rockford fosgate symmetry epx2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rockford fosgate symmetry epx2

    Hei!

    Er det vanskelig å fikse EPX2 display problem??

    Problemet er at displayet kun lyser og man ikke kan se tekst/bokstaver på skjermen. VET at dette er old school saker og dermed kanskje vanskelig å fikses..

    Men bare lurte på om noen har vært borti i det samme?

    Er slik at jeg kan få kjøpt en billig og den er kun vært demo-brukt i en butikk. Men har sikkert ikke tålt å ligge i boden til eieren..

    Dette er EPX2 siste versjon der man kan bytte ut EQ kort (14 eller 28 bånd)! Medfølger 28-bånd!

  • #2
    Hør med TorSteinar, haner den eneste jeg vet om som jeg tror har brukt en slik. Evt James (Matador), han tror jeg reparerer det absolutt meste.
    Mathias.... Soundman is alive
    Acting normal for some time, but it was so booooring, i went back to be myself.
    Gammel 124-drosje,Clarion ADCS-1, McIntosh amp(s), JBL GTi 408 og 600, og 2 GTi 1200. Loud & clear

    Comment


    • #3
      Hadde en symmetry epx1 i førstebilen for 15+ år siden, men de benytter jo samme display/kontrollenhet. De koster jo ikke voldsomt mye brukt lenger, det kan like gjerne lønne seg å kjøpe en kontrollenhet som har displayet i orden istedet for å sende avgårde en ødelagt for å fikse den. Jeg ville hørt på diyma forumet, der er det endel som har slikt fremdeles
      [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

      Comment


      • #4
        Snakka litt mere med selgeren. Viser seg ikke er ødelagt selve displayet, bare dårlig kontakt rundt displayet et sted på kretskortet.

        Alt det andre er i orden. Den virket som det skulle en stund før displayet begynte å tulle sier han.

        Fikk den enda billigere, så da gjør det ikke noe

        Ellers er utstyret godt som nytt!

        Hadde en EPX1 også en gang i tid. Minst 15år her også..hehe
        Tror søskenbarnet mitt har den saken ennå og skal virke tror je, bortsett at den begynte å støye en del på slutten før han sluttet å bruke den.
        Skal sjekke opp denne saken og hvordan displayet/kontroll enheten er på denne

        Comment


        • #5
          Fått sett på displayet delen, og fant ut at en del bein på ene siden av QFP IC prosessor ikke var loddet.. Displayet virker fint nå..

          Men fant ut at den EQ funskjonen ikke virker som den skal, når en trykker på EQ meny så kommer jeg bare tilbake til hoved-meny`n..

          Det sitter en 28bånd card i den.. ikke fått sjekket noe mere ang dette..

          Men noen tips ang dette?

          Er det noen som har full manual til denne EXP2 verjsonen`?

          Ser Rockford ikke har den linken lengere der man kunne laste ned manualer til mange eldre produkter..

          Comment

          Working...
          X